Obserwatorzy

niedziela, 8 stycznia 2017

Tygodniówka

W tym tygodniu pojawiło się kilka nowych osób na blogu, ale nie skomentowały wystarczająco dużo postów żeby dostać się od razu na listę. Może w przyszłym tygodniu? Z listy nikt nie został skreślony, ale pojawiły się zagrożenia. Ogólnie aktywność nie była zła, ale było wiele osób, które przeoczyły po jednym poście :s Przypominam, że aby odebrać nagrody musicie mieć wygraną rzecz na Liście Życzeń i napisać mi o tym w księdze gości xd
Osoby, które skomentowały każdego posta: 16
Osób komentujących w minionym tygodniu: 35

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - Emli_
Torebka - ola54true
Tunika - gabrysiaslysz
Koronkowe buty - HannahCool1232
Czerwone buty - olunia400

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

23 komentarze:

  1. Dziękuje :D zgłaszam się :)
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zgłaszam się. Mam białą bluzkę, najbardziej interesuje mnie sukienka Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    Mam czarną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, zgłaszam się. Mam wszystko prócz ostatniej torebki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, interesuje mnie bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo dziękuję :)
    zgłaszam się :) mam czarną kurteczkę i czarną sukienkę, a każda z pozostałych mi się podoba :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się, mam kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. Posiadam czarną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, mam sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, mam czarną sukienkę. c;

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje i zgłaszam się, poodoba mi się każda rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie wszystko prócz kurteczki, bo już ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kurtkę, najbardziej interesuje mnie bluzka ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!
    Zgłaszam się, chciałbym mieć pierwszą torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzy mi się narzutka oraz sweterek :)

    Cukier_98

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za nagrodę! :D
    Interesuje mnie narzutka i falbankowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń