Obserwatorzy

wtorek, 28 lutego 2017

#32


25 komentarzy:

  1. Trochę mi tu nie pasuje torebka, ale reszta wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wiosenna bluzeczka nadaje charakteru stylizacji. Jest piękna 🐇
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje

    to-ja-to-ja

    OdpowiedzUsuń
  4. to połączenie sukienki (?) ze spódnica mi przeszkadza, a dokładnie wystający materiał sukienki spod spódnicy reszta jest ok

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, chodzi Ci o czarną spódnicę, która robi za podszewkę? Czy o bluzkę PPQ z długim tyłem?

      Usuń
    2. Tyle, że w moich oczach to nie wygląda jak długi tył bluzki, tylko właśnie jakby sukienka wystawała zza spódnicy ;D

      Usuń
  5. Kompletnie nie trafia w mój gust, jak dla mnie brzydka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega! cudowna w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja niezbyt jest dopracowana. Przez tatuaże modelki wszystko jest takie... rozlane? Nie za bardzo mis się podoba.

    OdpowiedzUsuń