Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2017

Tygodniówka

Ostatnio mam lekkiego lenia jak mam się zabrać za Tygodniówkę, może to przez pogodę?
Wracając...
Komentarze wbrew pozorom się bardzo ustabilizowały w tym tygodniu, tylko 3 osoby nie skomentowały każdego posta co mnie niezmiernie cieszy. Natomiast jeśli chodzi o listę to pojawiło się kilka ostatecznych zagrożeń u osób, które nie komentują bloga od ponad jednego tygodnia. Nikt w tym tygodniu nie został usunięty, ale jeśli sytuacja się nie poprawi to ten tydzień będzie tym ostatnim lekko ujmując xd Na listę nikt nowy nie trafił.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 23
Osób komentujących w minionym tygodniu: 27

Nagrody za miniony tydzień:
Katana - SmileyNadia12
Spódnica - Emli_
Bluzka - MadmoiaselleOla
Torebka - Cukier_98
Czapka - olunia400

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, interesuje mnie wszystko, ale najbardziej ta bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty mam, chciałabym sukienkę albo bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nagrodę :) W tym tygodniu się nie zgłaszam (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) Nie zgłaszam się c;

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za nagrodę :)
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  6. Zglaszam sie, najbardziej podoba mi sie bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, nie zgłaszam się w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ❤ zgłaszam się ponownie 😃
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :). Bardzo chciałabym bluzkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się, interesuje mnie tylko bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesuje mnie bluzeczka i sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przygarnęłabym bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, w tym tygodniu się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgł się podoba mi sie torebka

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń