Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lutego 2017

Tygodniówka

Znowu spóźniony, ups. Chociaż z drugiej strony musicie mi wybaczyć, moje zdrowie nie ma się ostatnio najlepiej, mam na głowie masę rzeczy (a blog do tych najważniejszych niestety nie należy),z których powoli nie daję się rady wywiązywać, a wszystkiego stale przybywa proporcjonalnie do braku czasu. W najgorszym wypadku stanie mi serducho lub przestanę chodzić do szkoły, na kursy, wchodzić na sd i ogólnie wychodzić z domu. To chyba na tyle z moich wywodów xd
Komentarze spadają, w tym tygodniu spadły niestety dość drastycznie, ale to nie pierwszy ani ostatni raz niestety. Z listy niestety jestem zmuszony usunąć marta2808, nie byłaś aktywna na blogu od prawie dwóch tygodni :( Na listę nikt nowy nie trafił, ale pojawiła się jak zawsze aktualizacja pod względem zagrożeń/ostrzeżeń, a w tym tygodniu niestety trochę się zadziało. Sprawdźcie jak stoicie.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15 (wow!)
Osób komentujących w minionym tygodniu: 30

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - MissMileyLove1
Bluzka - swag10girl
Spodnie - izaaa001
Torba - sylwia5278
Buty - SrebrnaMuza
*nagrody wystawię z lekkim poślizgiem, bo skończyło mi się SS xd*

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

16 komentarzy:

  1. mam tą torbę więc możesz ją przekazać komuś innemu czy coś ;d za to zgłaszam się w tym tygodniu i interesuje mnie tylko kurtka

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) nie zgłaszam się
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, interesuje mnie top, kurtka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :D posiadam spodnie interesuje mnie top oraz kurtka 😃
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabym przygarnąć torbę którą sylwia5278 już posiada ?

      Usuń
    2. Jasne, postaram się nie zapomnieć ;)

      Usuń
  5. Interesuję mnie top i kurtka <3 (może tym razem mi sie uda)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, mam spodnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, nie zgłaszam się.
    Życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim! Interesuje mnie kurtka :D

    OdpowiedzUsuń