Obserwatorzy

poniedziałek, 6 marca 2017

Tygodniówka

Czy ja kiedyś w końcu napiszę tego posta w sobotę, tak jak to powinno być? :))) W tym tygodniu się niestety trochę zadziało na liście xd Z listy niestety musiałem usunąć Cukier_98. Nikt nie został dodany, ale kilka osób podkreśliłem i nie ma się co tym stresować tbh. to tylko efekt małej ilości postów w tygodniu.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 19
Osób komentujących w tym tygodniu: 27

Nagrody za miniony tydzień:
Top - Jarus55
Kurtka - Melolitka
Spodnie - mal3cka
Buty - MissPisz
Kolia - ola54true

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje..

11 komentarzy:

  1. Nie zgłaszam się bo nie komentowałam w tym tyg, ale nie jestem w stanie wchodzić na blogi teraz. Za tydzień będę nadrabiać

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! Posiadam spódnice i golf.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, nie mam torby i spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  4. interesuje mnie golf oraz spódniczka :) mam juz koszulkę <3
    Miskunia303

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam golf i t-shirt, interesuje mnie nerka.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, dziękuję za top :D
    Gratuluję innym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgłaszam się w tym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  8. interesuje mnie jedynie top i spódnica :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń