Obserwatorzy

poniedziałek, 13 marca 2017

Tygodniówka

Wiecie co, czasem mam ochotę mieć tak spokojne życie, że nie wiedziałbym jaki jest dzień xd Może w 2086 :')
Wracając, komentarze dość drastycznie spadają, nie jestem w pełni pewien dlaczego, ale jestem lekko zawiedziony. Większość "wyjadaczy" wśród komentujących tego bloga dosłownie przestała z dnia na dzień komentować (w każdym bądź razie takie to sprawia wrażenie) i nie mam zielonego pojęcia dlaczego. Jak mam być szczery to chyba nawet nie chcę, obecna liczba osób na liście i tak jest spora i bardzo zadowalająca więc czy jest nad czym lamentować? Chociaż wiem, że jest kilka osób, które komentują zawsze na ostatnią chwilę, albo już po dodaniu Tygodniówki i to dlatego statystyki mają wciąż negatywny kierunek. W związku z tym obiecuję, że w przyszłym tygodniu Tygodniówka będzie w sobotę, a w najgorszym wypadku w niedzielę... nastawcie się na sobotę xd
Dobra, teraz już na serio koniec z narzekaniem haha. W tym tygodniu na listę trafiła nowa osoba! Jest nią majowa_pani. Gratuluję, mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej :p Z listy ponownie nikt nie został usunięty, ale jedna osoba się do tego punktu niestety zbliża, to ostatni tydzień na ratunek xd No i jak zawsze lista została zaktualizowana, kilka osób podkreśliłem itd.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 17
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Golf - gabrysiaslysz
T-shirt - MyMelisaWhite
Spódnica - B.E.A.T.K.A
Nerka - Poziomkowa001
Torba - ManiakPupili

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

18 komentarzy:

  1. dziekuję :) w tym tygodniu interesuje mnie płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, mnie interesuje to na głowę z gucci, kurde słowo mi uciekło XD

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dokładnie o to chodzi :p

      Co do komentarzy to, to nie dzieje się wyłącznie u Ciebie. Na wielu blogach ponownie spadają komentarze. Z Nelą ostatnio doszłyśmy do wniosku, że być może dlatego, iż brakuje czegoś co nas, czytelników przyciągnie, jakaś nowość by się przydała xd Na dzień dzisiejszy wszędzie jest praktycznie to samo, głównie stylizacje w różnej odsłonie i to w sumie jest od kilku lat ;d Myślę, że chodź trochę rozumiesz co mam na myśli, do zmian bloga Cie oczywiście nie namawiam, ale na dobrą sprawę zastanów się, czy tak nie jest?

      Usuń
    2. No właśnie mam wrażenie, że na SiM czy QoF komentarze się trzymają na stałym poziomie :v
      Rozumiem całkowicie, ale z drugiej strony chodzi o działy czy o typ stylizacji? Czy ogólnie o osoby, które publikują czy o coś kompletnie innego? XD

      Usuń
  3. Dziękuję i gratuluję innym, nie zgłaszam się w tym tygodniu c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nagrodę (choć się nie zgłaszałam xd). W tym tygodniu interesuje mnie turban.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym tygodniu się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się <3 interesuje mnie płaszczyk oraz bluzeczka -(gorset) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, i dzięki ale nie zgłaszałam się w poprzednim tygodniu, więc możesz przekazać moją nagrodę komuś innemu. W tym tygodniu też się nie zgłaszam. Muszę oszczędzać każdy sd, bo nie jestem SS :')

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, w tym tygodniu również nic mnie nie interesuje :)

    Ja może zaznaczę, że moja aktywność nie jest już tak dobra jak do niedawna, ponieważ mam bardzo dużo spraw na głowie i bardzo rzadko zaglądam na laptopa :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Mnie niestety możesz już wykreślić z listy, bo małymi kroczkami zmierzam ku odejściu ze Stardoll. Nadal będę tu stale zaglądać, ale raczej przestanę już komentować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wróciłam na blogi! pisałam ostatnio, że do tego tygodnia nie będę mogła komentować ale zaczynam nadrabiać. Na swoje usprawiedliwienie mam nieprzespane dnie i noce przy kończeniu inżynierki :D
    Emli_

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zwykle nie mam czasu na zaglądanie na bloggera codziennie i komentuję większość postów jednego dnia, zwłaszcza teraz, kiedy piszę sprawdziany i jednocześnie staram się korzystać z dobrej pogody... :D

    W tym tygodniu się nie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczekujecie od nas dużej aktywności, ale "wy" sami nie wywiązujecie się ze swoich zadań. Ja z blogów zazwyczaj czerpię inspirację, pragnę kogoś nowego poznać (niestety jeszcze mi się to nie udało) dobrze się bawić. Stylizacje na tym blogu są bardzo fajne i ciekawe, nie boicie się kombinować i tworzyć coś własnego, nie robicie stylizacje według schematu. I to jest właśnie fajne, ale ostatnio bardzo rzadko co wstawiacie i to jest smutne. Mam nadzieję że to się zmieni. Myślę też że powinny byc też jakieś małe konkursy chociaż raz na miesiąc, ale nie tylko dla osób z "listy".
    Miskunia303

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Doceniam komentarz, bo daje do myślenia i masz po części rację. Sytuacja z pustkami powinna się już skończyć, byliśmy skupieni na innej rzeczy ostatnio, która wymagała kilku stylizacji od każdego z redaktorów.
      Co do konkursów dla osób z poza listy, niestety obecnie takie konkursy nie są opłacalne. Blogi komentują te same osoby, a na stardoll zostaje coraz mniej ludzi, nie ma kogo tutaj przyciągnąć tymi konkursami :/

      Usuń
  13. Gratuluję, w tym tygodniu się nie zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkich! :)
    Interesuje mnie turban :)

    OdpowiedzUsuń