Obserwatorzy

wtorek, 28 marca 2017

Tygodniówka

Tak w skrócie, bo jest 1:30 xd Z listy musiałem usunąć MissMileyLove1 oraz swag10girl z tego samego powodu, od ponad 2 tygodni Wasza aktywność spadała :( Ale to nie wszystko, dodałem jedną osobę - czikkka. Witam na liście i mam nadzieję, że zostaniesz z nami dłużej. Lista jak zawsze została zaktualizowana (spoiler, zrobiło się strasznie czysto :O)
Osoby, które skomentowały każdego posta: 20
Osób komentujących w minionym tygodniu: 25

Nagrody za miniony tydzień:
Spódniczka - MadmoiaselleOla
Spodnie - olao373
Top - olunia400
Torebka - majowa_pani
Czapka - James69.

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

12 komentarzy:

  1. Gratulację :D Zgłaszam sie po bluzeczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, mam już buty i bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;)
    Nie zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Z tego zestawu mam już buty i torebkę, najbardziej ucieszyłaby mnie spódnica.

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, chciałabym buty😍

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje bardzo z nagrodę, ale niestety już posiadam ten top :/ Jeśli nie byłby problem proszę przekazać komuś innemu :D w tym tygodniu zgłaszam się :D
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, chciałabym spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. heh, inżyniera mi się zachciało :3 Jak tylko bede miała wiecej czasu to wrócę i do komentowania i do blogowania może. Jak na razie życzę powodzenia :)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkim gratuluję! ;)
    Będę szczęśliwy jak dostanę spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń