Obserwatorzy

wtorek, 18 kwietnia 2017

Tygodniówka

"Małe" spóźnienie, heh. Myślałem, że jest niedziela... 
Długo chyba nie było aż tak pełnego tygodnia, w każdym bądź razie takie sprawiał wrażenie. W skrócie, z listy usunąłem czikkka, powód jak zawsze ten sam xd Na listę trafiła również nowa osoba, jest nią martusia-16, witam i mam nadzieję, że szybko nas nie opuścisz ;) Lista jak zawsze ogólnikowo została zaktualizowana.
Osoby, które skomentowały każdego posta:  19
Osób komentujących w minionym tygodniu: 25

Nagrody za miniony tydzień:
Body - poziomkowa001
Spodnie - B.E.A.T.K.A
Spódnica - ManiakPupili
Torebka - MyMelisaWhite
Buty - gabrysiaslysz

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

11 komentarzy:

  1. Dzięki za nagrodę :>
    Zgłaszam się i chciałabym koszulę, mam kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się po koszulę lub torebkę :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :D zgłaszam się, interesuje mnie spódnica lub torebka.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, interesuje mnie jedynie torebka, jest piękna

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, znowu sie nie udało. Ale jak zawsze zgłaszam się po: koszulę i spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tam się podoba spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;) Interesuje mnie spódnica

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i gratuluję innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, interesuje mnie najbardziej koszula.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje.

    Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć koszulę z bufiastymi rękawami :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie dzięki za portki :)

    OdpowiedzUsuń