Obserwatorzy

wtorek, 25 kwietnia 2017

Tygodniówka

Z listy w tym tygodniu nikogo nie usunąłem, ale tyle pomarańczowego koloru chyba jeszcze tam nie było xD Co zrobić niewiele ludzi zostało na sd, a i wszystko się kiedyś kończy więc jakoś się pocieszam xdd Nnn tak nie lubię pisać tych postów, bo zawsze tutaj narzekam :s
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 20 (rip)

Nagrody za miniony tydzień:
Koszula - katniss-ne
Spódnica - Miskunia303
Kurtka - to-ja-to-ja
Torba - jaka-gwiazdka
Buty - martusia-16

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was zainteresowało.

13 komentarzy:

  1. interesuje mnie torebka,bo mam tą narzutkę :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Jestem zainteresowana narzutką lub topem
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, interesuje mnie górny rząd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, również interesuje mnie pierwszy rząd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak takie gówniane nagrody się daje, to nic dziwnego, że ludzie nie chcą komentować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, a Ty kim jesteś, bo zapomniałem?

      Usuń
  6. dziękuję za nagrodę :) niestety, tak to juz bywa

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesuje mnie jedynie narzutka oraz top ;p

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim! Poproszę o narzutkę albo top :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w związku z maturami trochę odpadłam, ale dzisiaj mam chwilkę, to pokomentuję :) cieszę się, że zostalam na liście, bo nie zamierzałam już tu nie wracać

    OdpowiedzUsuń