Obserwatorzy

niedziela, 9 kwietnia 2017

Tygodniówka

W tym tygodniu nikogo nie musiałem usuwać, ale jedna osoba jest tego bardzo bliska. Nawiązując, chciałbym przypomnieć, że napisanie jednego komentarza z jednym słowem nie zapewni nikomu miejsca na liście. Na listę nikt nowy nie trafił, ale mogę się mylić poprawcie mnie jeśli o kimś zapomniałem, jest późno xd 
Osoby, które skomentowały każdego posta: 15
Osób komentujących w minionym tygodniu: 25

Nagrody za miniony tydzień:
Płaszcz - SmileyNadia12
Bluzka - HannahCool1232
Szorty - MissGirls150
Buty - SrebrnaMuza
Torebka - sylwia5278
*wystawię rano xd

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

8 komentarzy:

  1. mam spodnie :D przygarnęłabym body albo spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nagrodę, w tym tygodniu się nie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za brak aktywności w tym tygodniu :/ miałam bardzo dużo nauki. Postaram się nadrobić zaległości 😂 gratuluję ❤
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygarnęłabym spodnie :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;D Torebka i buty mnie nie interesują, bardzo podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam nic, chciałabym spodnie

    OdpowiedzUsuń