Obserwatorzy

środa, 3 maja 2017

Tygodniówka

Znowu przez ten wolny czas myślałem, że jest dopiero sobota xd Jak zawsze zaktualizowałem listę i m.in musiałem niestety usunąć to-ja-to-ja oraz Emli_. Nie widziałem Was na blogu od kilku tygodni, przykro mi.
Osoby, które skomentowały każdego posta:  13
Osób komentujących w minionym tygodniu: 20

Nagrody za miniony tydzień:
Kurtka - olao373 
Top - olunia400
Spódnica - James69.
Torebka - majowa_pani
Buty - MadmoiaselleOla

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

8 komentarzy:

  1. Dzień za nagrodę ^^ w tym tygodniu interesuje mnie tylko sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) zgłaszam się. Jestem zainteresowana sukienką lub kombinezonem :D
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, mnie w tym tygodniu kompletnie nic nie interesuje :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym tygodniu chciałabym pasek lub żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, interesują mnie buty :)

    OdpowiedzUsuń