Obserwatorzy

środa, 16 sierpnia 2017

I am flesh, bones; I am skin, soul

Miałem wczoraj w nocy trochę weny, eeek?
Golf - Nelly.com | Sukienka - Dolce & Gabbana + Nelly.com | Torebka - Callie's Picks + Bonjour Bizou + Pretty n' Love | Okulary - It Girls | Buty- It Girls

W imie dobrego gustu posłuchajcie jej muzyki. Niedawno ją odkryłem i jestem pod wielkim wrażeniem. Najlepsi zawsze są niedoceniani, tyle powiem.
Edit: Będzie na festiwalu w Gdyni 1 września, what did i do to deserve this

???

24 komentarze:

  1. znam, lubię
    stylizacja spoko, bardzo podoba mi się ta torebka tutaj i użycie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, naprawdę. Świetne połączenie kolorów i ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest idealnie połączone. Nic dodać nic ująć :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  5. spoo outfit ale nie umiem sie do tych butow przekonac :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi sie nie podoba,a piosenke kocham! Ide na ich koncert w Gdyni:)

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie tej sukienki z tym golfem - kosmos! A te buty też mi tutaj nie leżą.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna piosenka, stylizacja też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja bardzo fajna,ale buty kompletnie tu nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystycznie super, torebka wygląda bardzo fajnie, chociaż co do butów nie jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super, ale buty mnie odrażające :D

    OdpowiedzUsuń
  12. połączenie kolorów jest dla mnie dość mdłe, bo mam już dość różu i niebieskiego razem. buty o dziwo wyglądają dobrze imo.

    ta piosenka akurat nie spodobała mi się, ale słucham teraz jej innych piosenek i zakochałam się w jej głosie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lecę do sklepu kupić te ubrania i się tak ubrać! Rewelacyjna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń