Obserwatorzy

wtorek, 22 sierpnia 2017

Tygodniówka

To już 100 tygodniówka, whew. Tylko systematyczne blogi! W tym tygodniu z listy byłem zmuszony usunąć Miskunia303. Twoja aktywność od dwóch tygodni drastycznie spadła :( Na listę dostała się nowa osoba - aguuniek, gratuluję! Lista jak zawsze została ogólnie zaktualizowana, pojawiło się kilka ostrzeżeń więc sprawdźcie czy to nie chodzi właśnie o Was. 
PS. Aby odebrać nagrodę musicie mieć wygraną rzecz na swojej Wish Liście LUB musimy mieć się w znajomych xo!
Osoby, które skomentowały każdego posta: 20
Osób komentujących w minionym tygodniu: 39 (:O)

Nagrody za miniony tydzień:
Bluzka - Alaamiss2012
Body - SrebrnaMuza
Spódnica - Marta32222
Torebka - dfvgtgfg
Choker - MeLolitka

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

17 komentarzy:

  1. Ale super! Dziękuję za dodanie!
    zgłaszam się, mam obie torebki, ale z chęcią przygarnę coś z pozostałych trzech rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i zgłaszam się :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!

    Chciałbym mieć tukana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Zgłaszam się
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się! mam pierwszą torebkę :D chciałabym torebkę LV lub kurtkę moro
    olunia400

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo ♥
    Zgłaszam się, mam kurtkę moro i sukienkę z prawej strony.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, posiadam obie torebki i kurtkę moro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo bardzo dziekuje ! Chcialabym pierwsza lub 3 sukienka :P

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się, chciałabym torbę z tukanem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje:)
    zgłaszam się, mam torbę różowa. W sumie przygarne wszystko oprócz nr 1:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam kurtkę moro i obie torebki :x

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :) nie mam żadnej z tych rzeczy, ale najbardziej podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się, podoba mi się kurtka i obydwie torebki

    OdpowiedzUsuń