Obserwatorzy

niedziela, 27 sierpnia 2017

Tygodniówka

No i kolejny tydzień za nami. Czy wy też dopiero teraz uświadomiliście sobie, że to tak na prawdę przedostatni wakacyjny weekend? meh... i znowu się zacznie. Anyway... W tym tygodniu nikt nie zostaje usunięty z listy, lecz zachęcam do zajrzenia, aby się upewnić, na czym stoicie ;). Do listy zostaje dodana Girlewelina. Gratuluję!
Info. Aby odebrać nagrodę musicie mieć wygraną rzecz na swojej Wish Liście LUB musicie mieć w znajomych Pawła.

Osoby, które skomentowały każdego posta:12 
Osób komentujących w minionym tygodniu: 31

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - SmileyNadia12
Kurtka - l-lana
Kombinezon - ManiakPupili
Torebka - RockaRolla_
Torebka - olunia400

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje

21 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, interesują mnie obydwie pary butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw, mój nick jest źle zapisany na liście czytelników, powinno być qAwerty789 :)

      Usuń
  2. Też to sobie uświadomiłam :)
    Zgłaszam się.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się że w poprzedniej tygodniówce nie było żadnych butów. Powinna chyba być torebka z LV :) tak?
    Ale dziękuję za nagrodę ;)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się :) bardzo bym chciała koszulę

      Usuń
    2. Tak, dokładnie, nie wiem dlaczego, ale ubzdurałem sobie buty, chociaż sprawdzałem xdd.

      Usuń
  4. nic mnie nie interesuje bo większość mam, albo prędzej kupię niż będą tu wyniki xd

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, posiadam niebieskie buty, najchętniej przygarnęłabym koszulę albo buty z pomponami (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dodanie mnie na listę.
    Zgłaszam się
    Mam już niebieskie buty i spodnie, chciałabym buty z pomponami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji! ♥

    Zgłaszam się.
    Chciałbym mieć coś z Saint Laurent. Z butów to te z pomponami.
    Gratuluję innym!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za nagrodę :) postaram się dodać torebkę jak najszybciej na listę, ale jakby co to zaproszenie do znajomych też poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i zgłaszam się ponownie. Chciałabym spodnie albo niebieskie buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, mam wszystko prócz koszuli

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdro tym co idą do szkoły:/

    zglaszam sie, mam tylko buty z pomponami

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! ;)
    Zgłaszam się, bardzo bym chciała granatową sukienkę z Saint Lauren, jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się. Mam buty z pomponami.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń