Obserwatorzy

sobota, 12 sierpnia 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Z lekkim opóźnieniem przedstawiamy Wam kolejny post z tej serii. Lecz na samym początku krótkie info. Paweł niestety z przyczyn niezależnych od niego nie ma dostępu do internetu, laptopa, prądu. W związku z tym posty takie jak tygodniówka, czy wyniki castingu pojawią się z lekkim opóźnieniem. Mamy nadzieję, że nie będzie to dla Was problemem, lecz pogody niestety nie jesteśmy w stanie zmienić. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość. Wracając. Na początku tygodnia Admini dali nam możliwość odebrania kolejnego prezentu dla osób ze statusem SS. Tym razem otrzymaliśmy srebrną, połyskującą torebkę na długim, złotym łańcuszku ze sklepu FY. Jej oryginalna cena to 20sd dla osób bez statusu Royalty, 18sd ze statusem. Ogólnie torebka do najgorszych nie należy, mieliśmy okazje dostać gorsze rzeczy, c'nie? ;). Ale wybór odebrania giftu oczywiście zostaje po waszej stronie.

Nasze propozycje:
Bartek: Na samym początku chciałem torebkę przerobić na nerkę przepasaną przez ramię, lecz nie miałem zbytnio koncepcji jak zakryć ten długi łańcuszek. Dlatego też torebkę pomniejszyłem i przyczepiłem do paska. Stwierdziłem, że pobawię się w tym looku łańcuchami. Dodałem łańcuchy i do paska, i przez ramie. Na koniec założyłem granatowy golf z długimi rękawami, czarne, zwiewne spodnie oraz granatowe szpilki, które uzupełniają stylizację. 

Monika: Kompletnie nie miałam pomysłu na look z tą torebką. Na szczęście zanalazłam w szafie marynarkę, którą wykorzystałam jako bazę. Dobrałam do niej błyszczące spodnie. Całość jest dosyć wyrazista, dlatego zrezygnowałam z dużej ilości dodatków. Zdecydowałam się jedynie na asymetryczne kolczyki, które poprzez kolorystykę nawiązują do dzisiejszego prezentu.


Kasia: Postanowiłam zrobić bardzo dziewczęcą stylizację, połączyłam delikatną bluzkę z spódnicą inspirowaną Miu Miu. Dla urozmaicenia przedłużyłam trochę rękawy. Z torebki zrobiłam nerkę, przykryłam łańcuszek paskiem i trochę ją urozmaiciłam. Na koniec dodałam błyszczące skarpetki i mokasyny w podobnej kolorystyce.


Beata: Nie jestem zadowolona z tego giftu, raczej nie użyję go ponownie. W swojej stylizacji postawiłam na pastele i prostotę. Chciałam zmienić nieco odsłonę torebki, więc dodałam kwiatowy element w postaci naszyjnika.


Ankieta: 

Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

26 komentarzy:

  1. Ładna ta torebeczka :) szkoda że nie mam możliwości jej odebrać. Głos oddaje na Bartka.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga mi się chyba najbardziej podoba, ale wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są ciekawe, ale głosuję na Beatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym miała status chętnie bym ją odebrała. Wszystkie stylizacje są świetne. Głos oddaję na Bartka :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje mi się podobają i nie wiem na kogo oddać głos :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torebka chcialam kupic granatowa ale srebna tez moze byc.Oddaje glos na Beatke.

    Marta32222

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tym razem zagłosowałam na Kasię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się stylizacja Beaty, ale look Kasi też jest fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bartek i Monika skradli moje serce
    Ale wciąż nie wiem, na którą stylizację z tych dwóch oddam głos

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie Monika! Supi look :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja swój głos oddaje na propozycję Kasi :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się stylizacje Bartka i Kasi, ale u Kasi brakuje mi podszewki i ta torebka jest mało widoczna, dlatego oddaję głos na Bartka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bartek i Beata <3
    mi się podoba ta torebka, ale kupiłam już wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaję swój głos na Beatę - za odmianę charakteru torebki i piękny, nieprzeciążony zestaw.

    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  15. tym razem Bartek, chociaż stylizacja Kasi też mi się podoba, co więcej - Kasia i Beata fajnie urozmaiciły torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beata wygrywa ten challenge bezapelacyjnie :>

    OdpowiedzUsuń