Obserwatorzy

sobota, 2 września 2017

#49

'80/'90

27 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się tutaj bluzka. Reszta ładna :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  2. mam mieszane uczucia co do tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Lewy tatuaż bym zdjęła, a tak to super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest ładna ale bardziej podoba mi się makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka mi tu trochę nie pasuje, ale mimo tego podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się :/ za dużo biżuterii jest

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. biżuteria pasuje do torebki, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka mi się nie podoba, reszta super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie jest super. Buty swietnie pasuja do tej torebki.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, fajnie wpasowują się tu tatuaże, za którymi ogólnie nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie zbyt przekombinowane, dół gryzie się z górą, wszystkie za dużo tutaj :v

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, bardzo ładna stylka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się! Tylko nie pasuje mi tutaj trochę ten ciężki tatuaż :/
    ylvx

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, te usta są obłędne.

    OdpowiedzUsuń