Obserwatorzy

sobota, 23 września 2017

Post Dyskusyjny - Wrzesień

Cześć wszystkim! 
Jako iż mamy już jesień, a za oknami pogoda niekoniecznie dopisuje, postanowiliśmy zorganizować dla Was atrakcję - Post Dyskusyjny. Możecie rozmawiać o czymkolwiek chcecie - o nowych kolekcjach, o zmianach na stardoll, o Miss Stardoll World, o nowej erze Taylor, czy ciąży Kylie Jenner. Macie pole do popisu. Każdy temat jest mile widziany.
Myślę, że taka atrakcja zbliży nas do siebie i że miło spędzimy ze sobą czas.
Aby dopełnić atrakcje, przygotowaliśmy dla Was nagrody. Spośród komentujących wybierzemy 4 osoby, które wygrają te nagrody. Atrakcja będzie trwała do końca tego weekendu.A więc, zapraszam wszystkich do komentowania.!

293 komentarze:

  1. Może zacznę, jak Wam mijają pierwsze tygodnie września?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z utęsknieniem czekam na odrobinę złotej jesieni i sesje z kolorowymi liśćmi. Poza tym nadrabiam zaległości blogowe na realnym blogu i wystawiam ciuchy na sprzedaż :D ogólnie brakuje mi chęci przez te wiatry i deszcze za oknem.

      A może ktoś poleci mi jakiś fajny film? byle nie horror, chociaż płakać też bym nie chciała :D i film, nie serial.

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o film polecam "Wielkie Oczy" Burtona. Bardzo fajny film, miło się ogląda.
      Mnie na początku trochę dobiła ta pogoda, musiałem przeleżeć cały weekend w łóżku. Na szczęście w ten weekend jest dużo lepiej.
      Może ma ktoś patent na przeziębienie? Bo może mi się jeszcze przyda :D

      Usuń
    3. O, dzięki! ja też byłam chora i do dzisiaj mam tego skutki. Nie chcę nikogo obrzydzać, ale normalnie to co z nosa wpada mi do gardła przy czym się duszę i nie mogę się tego pozbyć ani jedną ani druga stroną :D to ja polecam czosnek z miodem i troche cytryny taka bombowa mieszanka ale działa. Zaraz wyjdzie na to, że tylko my się tu będziemy produkować XD HALO LUDASKI!

      Usuń
    4. Wrzesień w Realu jak i na stradoll nie jest jakoś super udany ale nie jest aż tak źle. Na stradoll straszny brak pomysłów i straszny zastój w bazarze a w Realu choroba i brak czasu.
      A co do filmów to polecam projektantke

      Usuń
    5. Mimo iż oglądam sporo kina, nigdy kompletnie nie wiem co polecić gdy ktoś o to pyta :D
      Ja to czekam na ten październik, ogólnie to nie znoszę jesieni - najbardziej depresyjna pora, której zawsze ulegam.

      Usuń
    6. Ja tam mogę polecić kilka filmów bo bardzo lubię oglądać i już wiele widziałem

      Usuń
    7. to poleć coś, dzisiaj raczej wieczór spędzam w domu

      Usuń
    8. wrzesien - idealnie! właśnie jestem z chłopakiem w Maladze na naszych późnych wakacjach, i wygrzewamy się na plaży <3
      A co do Wielkich Oczu - mi też bardzo się podobał! nastawiałam się na zupełnie inny film, a zapadł mi w pamięć na długo.

      Usuń
    9. Ostatnio spodobała mi się Wonder Woman, szpiedzy z sąsiedztwa, moonlight, mając 17lat, ukryte działania, głusza, uciekinierzy, nerve, złe mamuśki, w jego oczach, godziny, iluzja, szefowa, ze śmiercią jej do twarzy, rock The kasbah, sully
      A dla osób które się nie boją albo mają mocny żołądek:
      Coś za mną chodzi, czarownica bajka ludowa z nowej Anglii, noc oczyszczenia, 31, The veil, mięso.

      Usuń
    10. girlewelina - wiekszosc filmow ktore wymienilas ogladalam i tez polecam :D a ja polecam film praktykant, ugotowany, nietykalni, i w sumie narazie nic wiecej nie przychodzi mi do glowy

      Usuń
    11. Jakby coś to ja jestem chłopakiem ale to do niedawna ukrywalem

      Usuń
    12. co do filmów wartych obejrzenia - mogę polecić parę filmów, ale animowanych. end of evangelion jest moją miłością, ale trzeba obejrzeć wcześniej właściwą serię. battle royale, perfect blue, kamikaze girls. większość krwawa i wszystkie są japońskie (weeb), ale serio, polecam. ogólnie też mary is happy, mary is happy jest fajne, ale raczej dla fanów kina niezależnego (+także to film azjatycki).

      Usuń
    13. o dżizas, to chyba przez tydzien siedze i oglądam hahaha :D <3 nie no,najpierw post... #zycieblogera

      Usuń
    14. Ja polecam zaginiona walenttnke ale się na nim poplakalamxd

      Usuń
    15. najlepszy film na swiecie to american beauty fight me

      Usuń
  2. Kylie jest w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że to tylko sztuczka publiczna żeby podnieść oglądalność 13 sezonu KUWTK, który ma premierę ... jutro :') Kilka dni po premierze pewnie na swoim snapie zaadresuje te plotki. No i bądźmy szczerzy, Kris by ją zabiła za to xd

      Usuń
    2. Z plotek podobno tak. Mówią, że jest surogatką kim #pudelek #niepodtwierdzoneinfo

      Usuń
    3. Od kiedy pojawiły się plotki o tym że kim szuka surogtaki myślałem że może Kylie nią zostanie ale nie sądziłem że to może się zdarzyć. O ile to nie jest tylko robienie rozgłosu.

      Usuń
  3. A może ktoś oglądał najnowsze teledyski Melanie Martinez i Lany Del Rey? Ja zarówno i Mad Hatter, i White Mustang jestem zauroczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się średnio spodobał teledysk do white mustang, brzydki aktor xd

      Usuń
    2. a tej drugiej to nie słucham

      Usuń
  4. Czy tylko ja przeżywam to że Lady Gaga odwołała trase koncertową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest poważnie chora więc moim zdaniem to dobrze, że ją przełożyła. Gdyby miała koncertować w jej obecnym stanie, to te koncerty nie miałyby tego, po co wszyscy na jej koncerty się wybierają - jej energii xd

      Usuń
    2. Ale właśnie o to mi chodziło że przeżywam jej chorobę

      Usuń
    3. nie jestem fanka Gagi, ale życze jej powodu do zdrowia :) podjęła rozsądną decyzję.

      Usuń
  5. Ktoś oglądał może IT? Jest warte obejrzenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki hype, że chyba się wybiorę do kina, może nawet jutro

      Usuń
    2. dawajcie znac jak juz obejrzycie! jak wroce do Polski pewnie sie przejde, jak opinie beda dobre :P

      Usuń
    3. nie widziałam, ale na tumblrze znowu zrobili discourse, z powodu tego filmu :))

      Usuń
  6. Jeszcze mam pytanie: Są tu jacyś fani AHS? Co sądzicie o nowym sezonie?

    OdpowiedzUsuń
  7. czego się spodziewacie w następnym LE?? po tym co ostatnio serwują nam spodziewam się wszystkiego, co będzie złe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciał coś z nowych kolekcji moschino, Versace albo McQueen

      Usuń
    2. ja chciałabym też moschino, ale nic z pierwszej części pokazu, bo w sumie to było takie bycie edgy na siłę :)) gdyby nie kwiatowe sukienki (mimo iż kilka było kopiami :)) ) to ta kolekcja byłaby dla mnie stracona.

      w sumie z pewnością znowu gucci (ale s/s 18 jest nawet dobre, ale muszę to na spokojnie przejrzeć), balenciaga i vetements (tym w końcu zaspokoją połowę stardolla) będzie i jestem na to przygotowana, z pewnością nic nie kupię. nie kupowałam nic specjalnego (oprócz butów. były dobre, dwie najnormalniejsze kiecki) z wiosennego LE, bo w sumie dla mnie była mdła.

      Usuń
    3. Sukienkę bukiet albo kombinezon z kwiatów moschino kupiłbym na 100%

      Usuń
    4. ja również. LE musi być znowu very high fashion, bo smutne jest to co się stało z subcouture lub antidote. w sumie ostatnie moje nadzieje na coś fajnego z wybiegu to runway, ale proszę, niech nie dają kolejnej paskudnej sukienki od elie saab.

      Usuń
    5. Za dużo już jest takich samych sukienek od Elie Saab na stardoll.

      Usuń
    6. no niestety, czas żeby zmienili redaktora modowego

      Usuń
    7. ja już nawet nie poluję na LE. ale jakby ktoś sprzedawał coś po taniości z LE Decor, to ja przygarnę. nick jaka-gwiazdka

      Usuń
    8. chcialbm Versace ostatnia kolekcja jest boska

      Usuń
    9. Ostatnie le nie było najgorsze

      Usuń
  8. A co byście dodali/odjęli ze stardoll, co chcielibyście aby w końcu admini poprawili, dodali?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LEPSZA WYSZUKIWARKA W BAZARZE

      Usuń
    2. O tak wyszukiwarka potrzebuje zmian

      Usuń
    3. lepsze działanie plazy, zakończyli sprawę z flashem, zaktualizowali design, dodali wszystkie marki do baazaru i do szafy
      limit transmit poza msw, blokowanie komentarzy pod albumem czy scenerią

      Usuń
    4. podpisuje sie pod wszystkim. chcialabym aby też wrócił kalendarz adwentowy. juz nie wymagam kokosów ;d

      Usuń
    5. w sumie gra powoli będzie upadać, ale turcja ją jeszcze będzie utrzymywać i spamerzy. więc chyba nie planują zmian

      Usuń
    6. Dlaczego myślisz że będzie upadac?

      Usuń
    7. bo mają graczy gdzieś, a nowy personel na support forum dość profesjonalnie obszedł się z graczami :)

      Usuń
    8. tak wysz. Bazaru by się przyadala, i może trochę by zwiekszyli SD dla tych co nie maja ss ,bo ciężko im uzbierać..

      Usuń
    9. Myślę że oni nie chcą zwiększyć bo wtedy jeszcze bardziej rosła by liczba fejkow i przestali by zarabiać na doładowaniach

      Usuń
    10. w sumie banowanie za multikonta używane do takich celów byłoby dobre.

      Usuń
    11. ale zwiększenie chociaż by do 10sd dałaby im duzo

      Usuń
    12. non ss nie płacą więc po co?? jak nie dają nic dla ss/royalty to byłoby to nie na miejscu.

      Usuń
    13. a przywileje royalty gdzieś zniknęły :))

      Usuń
    14. Jakie były przywileje oprócz sklepu i zniżki

      Usuń
    15. wysyłanie zdjęć do spotlight w nieograniczonej ilości, pierwszeństwo w dostaniu odpowiedzi od supportu (tak...), dostęp do nowych funkcji przed wszystkimi, "ekskluzywne" moduły do suite, robienie imprez, członkostwo w klubie royalty, "ekskluzywne" części twarzy w bp, baazar. czyli właściwie to samo co dostajemy za kupienie ss :))

      Usuń
    16. Ja tam nigdy długo nie czekałem na odpowiedź, ciekaw mnie jaki teraz mam dostęp do super funkcji.
      Mogli by coś naprawdę super extra dać dla Royalty albo chociaż zniżkę z sklepie zwiększyć do 30 albo nawet 40%

      Usuń
    17. jakby byla taka znizka to by upadali , bo przewaznie ci z royem najbogatsi sa

      Usuń
    18. No racja z tymi zniżkami ale coś z Royalty zrobić muszą.
      Albo dać nowy jeszce bardziej "elitarny" klub

      Usuń
    19. dostęp do spoilerów le byłby fajny, ale i tak się by to nie sprawdziło

      Usuń
    20. albo dokładna godzina wstawienia kolekcji

      Usuń
    21. o to by bylo dobre , w sumie przydalyby sie nowe sklepy podst ze tak powiem bo nw jak to okreslic takie typowe rio :P fajnie by bylo

      Usuń
  9. jakie chcecie tributy na zimowy sezon (o ile będą)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam nasze chęci admini zrobią:Gucci Balmain Chanel i D&G

      Usuń
    2. D&G i balmain są tacky, ostatnią kolekcje gucci jeszcze trawię, chanel jest overrated

      ale nie było tego ostatnio miejmy nadzieje, że dadzą coś ciekawego i nowego co nie jest balenciagą czy vetements

      Usuń
    3. chanel, chciałabym w końcu też coś nowego np. tommy hilfiger, givenchy, louis vittoun, tribute z kultowymi torebkami jak np. antigona givenchy, 2.55 chanel, neverfull lv itp

      Usuń
    4. z tego co wiem to tommy hilfiger był chyba w 2015 roku? o ile dobrze pamiętam.

      Usuń
    5. Louis vuitton to moje Marzenie

      Usuń
    6. ja chcę pradę albo miu miu, będę zadowolona

      Usuń
    7. jakby były miu miu bylabym zachwycona

      Usuń
  10. polecacie jakąś dobrą muzykę, która nie jest mainstreamowa

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że dyskusja tymczasowo umarła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy uczestnicy się już na wszystkie tematy wypowiedzieli a nowych nie ma

      Usuń
  12. jakieś disco polo leci u mnie teraz pomóżcie to jest tak złe

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka jest wasza ulubiona rzecz do ubrania na stardoll bo moja to srebrne kozaki z ostatniej kolekcji LE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielony golf z anti, sukienki z tingelinga inspirowane tymi z s/s 10 od marca jacobsa, kurtka balenciagi z LE, set od prady z przedostatniego yh, hotbuysowe buty inspirowane diorem, sporo kolczyków z LE (są wspaniałe), garnitur inspirowany gucci z LE (chyba z tamtorocznej letniej kolekcji)

      Usuń
    2. kocham wszystko oversize

      Usuń
    3. i w sumie nie mam ulubiionych ciuchowxd

      Usuń
  14. Są jacyś fani SKAMU ? I co sadzicie o kolekcji le wnętrz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejrzałam odcinek i nie mogłam dalej, nie wytrzymałam tego zmutowanego niemieckiego

      Usuń
    2. hahaha mi się bardzo podoba

      Usuń
    3. również tak sądzę. przehajpowany

      Usuń
    4. tylko ja ten serial kocham , halo wiem ze jest tu ktos jeszcze hahhaa

      Usuń
  15. zestaw sukienek, który dają za wygranie msw jest tak zły

    stardoll taki biedny. za wygranie msw powinni co najmniej 10k sd dawać, a nie marne 2k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić co za prezenty bo nawet nie patrzyłem

      Usuń
    2. Za zostanie finalista 250sd gdzie ktoś na wiadomości wydał 20razy więcej
      😂😂😂

      Usuń
    3. nie musisz. są i tak złe

      Usuń
    4. za pól-finał tylko 100 sd :)))

      Usuń
    5. dopiero po tylu latach dodali hall of fame :))

      Usuń
    6. A gdzie jest to hall of fame?

      Usuń
    7. na stronie msw, 4 zakładka

      Usuń
    8. bardzo widoczne

      Usuń
    9. Aż takie wielkie wyróżnienie😂

      Usuń
  16. siedzicie na tumblrze? jej, tracę w tą stronę wiarę, te dzieciaki bawiące się w fictionkin mnie wkurzają. niech w końcu wezmą się za prawdziwe życie, a nie żyją udając postać fikcyjną i są jadowitymi personami z nie wiadomo jak długim before you follow (kto ma czas). chyba czas zrobić czystę w obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo nazywanie kogoś okropnym za posiadanie innej opinii i robienie discourse z głupiego powodu

      Usuń
  17. znacie naprawdę dobre instagramy warte uwagi?? potrzebuję kogoś do obserwowania, bo w sumie jedyny instagram którego lubię to decorhardcore (polecam, tak złe wzornictwo, że aż piękne)

    OdpowiedzUsuń
  18. zwiekszenie do 8 sd transmitek to przesada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze to robią, czego nie robi sie dla zarobku

      Usuń
    2. ale to przesada juz 5 w sumie to duzo

      Usuń
    3. Powiem jedno zlikwidować MSW bo to i tak większość denerwuje

      Usuń
    4. nie zrobią tego. ZAROBEK

      Usuń
    5. msw to jedno wielkie g***o

      Usuń
  19. co sadzicie o skarpetach i szpilkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja miłość

      Usuń
    2. Pomysł zawsze jest dobry ale jak skończę robić z tym stylizacje to wygląda strasznie

      Usuń
    3. mam tak samo , ale czasem fajnie wyjdzie

      Usuń
  20. co kupiliscie z ostatniej kolekcji z le

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć dużo niektórych rzeczy żałuję ale mówi się trudno, czekam na nowe

      Usuń
    2. chcialabym z toba pogdac moglbys mnie odblokowac?

      Usuń
    3. sporo
      ale nie żałuję, w sumie oprócz tej paskudnej bomberki i kurtki gucci

      Usuń
    4. Nie odblokuję cię a odpisuje na pytania tylko dlatego że są na blogu i nie patrze ze to ty je piszesz

      Usuń
    5. Wtrącę już tutaj swoje standardowe dwa grosze. Wszelkie sprawy rozwiążcie na priv, ale jeśli ten post ma jakoś rozwinąć Waszą obecną relację to mam nadzieję, że na lepszą :)

      Usuń
    6. Nikt tu nie będzie wyciągać prywatnych spraw. Było pytanie odpowiedziałem i koniec tematu

      Usuń
    7. to bylo tylko pytnie , nie bede ciagnac dalej tematu spokojnie :P

      Usuń
    8. To bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że wszystko między Wami już ok :P

      Usuń
    9. czy ok - niewiem ale zotsawmy juz ten temat

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. muzyka pc mnie tak uszczęśliwia..............................

      Usuń
    2. garbage? what i didn't mention katy perry

      Usuń
  22. dlaczego zagraniczne blogi wyglądają jak blogi na onecie z 2009?

    OdpowiedzUsuń
  23. Regularnie powinny się pojawiać takie rozmowy na blogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będą tylko chętni do rozmowy to my będziemy organizować takie posty częściej :D.

      Usuń
    2. a malo tu chetnych ?hahaha

      Usuń
  24. Pochwalcie się najdroższa rzecza w stardollowej szafie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kurtkę MiuMiu z Le kupiona za 600

      Usuń
    2. ostatnio kupilam buty za 333

      Usuń
    3. jeden z tych płaszczy SAP wyhaczyłem za 250sd
      https://image.prntscr.com/image/f5Lt6ZN9TtiLoFp08dp0xw.gif

      Usuń
  25. jakie sklepy najbardziej lubicie

    OdpowiedzUsuń
  26. Coś w stylu zapraszam do bazaru też można tu pisać?

    OdpowiedzUsuń
  27. jest tyle dobrej muzyki a pedały wybierają lane del rey i całe kółeczko alternatywnego gówna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mozna tu wylewac swoje frustracje i przechwalać się unpopular opinions?

      Usuń
    2. jak najbardziej, ale bez ofensywnego języka pls!

      Usuń
    3. ja tego nie rozumiem

      jak można się tak krzywdzić

      Usuń
  28. Kto projektuje ładne blond włosy? Najlepiej koki albo proste długie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oderwałem się na tyle od świata sd że nie ogarnąłem i siedziałem przez minutę zastanawiając się o co chodzi

      Usuń
    2. duskalina/magdalenadior. i bylovely

      hands down, są najlepsze i ich wigi to nie mainstreamowy crap. i munchkin_xd, ale trzeba je teraz łapać z drugiego obiegu

      Usuń
    3. Też bym chciał się oderwać od SD ale nie umiem

      Usuń
    4. i cant drown my demons they know how to swim

      Usuń
    5. Duskalina, Magdalena i bylovely są przeze nie codziennie odwiedzane

      Usuń
    6. nie ma juz dobrych projektantów. czemu ludzie używają design w tak złych celach

      Usuń
    7. kto pamieta papierosy z wlosow i czapki z napisem lana del rey

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Właśnie miałem napisać co to są złe projekty ale już to wiem

      Usuń
    10. kontury całego świata

      Usuń
    11. języki z napisem "fake"
      wigi na emo (czemu one nadal istnieją)

      Usuń
    12. kaloryfer ze stardesign n a b l u z c e bo nie można schować;-//

      Usuń
  29. ile macie lat? co was trzyma przy grze po takim czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 15 lat, trzyma mnie toi ze w sumie chyba jestem uzaelzniona hahah xd gram od 2013 i tak ciezko mi bylo od tego tak odejsc , kocham ta gre probowalam pare razy ale ciagle wracalam do tego.

      Usuń
    2. 18 w grudniu a ja siedze w grze dla dziewczynek... nie wiem dlaczego. Może z przyzwyczajenia. Myślę, że może to też pewnego rodzaju sposób na nudę, "wyładowanie artystyczne"(?) jeżeli można to tak określić.

      Usuń
    3. Ja mam 16 i szczerze to nie wiem co ja robię na sd ale nie umie skończyć

      Usuń
  30. uwazacie ze calie jest zrobione jako dobre czy zle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co przywracać tributy sprzed dwóch lat

      Usuń
    2. jezu to pytanie na serio

      Usuń
    3. czy jest choc jedna osoba na sd ktora lubi callies picks..,,,,,,,chyba nawet admini po 3latach sie przekonali ze to byl zly pomysl

      Usuń
    4. mysle ze jest sporo osob co lubi cp

      Usuń
    5. to sa chyba osoby ktore na sd trafily w 2016 roku

      Usuń
  31. uwazacie ze k-popowe doll na sd sa ladne

    OdpowiedzUsuń
  32. małe elfiki umierają za każdą tablicę "red aesthetic" na pinterescie

    OdpowiedzUsuń
  33. stardoll jest jak młodszy brat waszej koleżanki który był ultrauroczy a teraz dojrzewa i ma na mordzie alfabet braila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To porównanie mi się bardzo podoba i jest takie prawdziwe

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  34. czas uciec z tumblra
    samo założenie tam konta było złym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  35. ide i wroce za jakis czas zeby miec co czytac i odpisywac

    OdpowiedzUsuń
  36. bierzcie czynny udział w tej dyskusji pls to idealne spędzie sobotniego wieczoru nie pozwolcie temu umrzec

    OdpowiedzUsuń