Obserwatorzy

sobota, 30 września 2017

Weekly Superstar Gift Challenge

Kurczę, przez te wszystkie obowiązki, dodatkowe zajęcia, konkursy tracę poczucie czasu. Przepraszam, że post dopiero dzisiaj się pojawia, ale ten tydzień to był masakra. We wtorek admini ponownie zaktualizowali stronę z prezentami dla Superstar. Tym razem padło na spodnie z Active, a ich oryginalna cena to 14sd. Uważam, że prezent jest - no nie ukrywajmy - słaby. Dodatkowo nie pasują mi te ciemne pasy po bokach spodni. Już lepsze by były, gdyby zrobili je całe białe. Lecz to czy je odbierzecie, zależy tylko od Was.

Nasze stylizacje:
Bartek: W ogóle nie miałem pomysłu na te spodnie. Przewijałem szafę strona po stronie, a tu nic. Pustka. Na szczęście natrafiłem na tę sukienkę. Pod nią dałem białą koszulę, a na taka bazę narzuciłem ciekawy naszyjnik i dodałem lakierowane szpilki. Na koniec stylizację uzupełniłem paskiem z Tingeling oraz okularami z Limited Edition.

Beata: Od razu wiedziałam jak skomponować gift, gdy zobaczyłam tę bluzkę, potem wystarczyło tylko dobrać dodatki. Wybrałam czarne buty na platformie, torebkę, która kolorystyką nawiązuje do bluzki i okulary - tu byłam niezdecydowana, jednak ostatecznie postawiłam na kształt modernistyczny(? xd).

Ankieta:

Wynik:

Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

24 komentarze:

  1. Głos na Bartka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie umiem wybrać, obie mis się podobają, chyba zagłosuję dodatkowo z telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Beatki jest świetna :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos na świetną stylizacje Bartka, jak dla mnie stylka od Beaty jest za bardzo zwykła

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna mi się specjalnie nie podoba, no ale prezent słaby. A te pasy to są leje (bryczesy z pełnym lejem) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są brzydkie,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się Bartka,więc na jego pracę zagłosowałam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam konkretnego zdania na temat tych spodni. Swój głos oddaję na Bartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są świetne, mój głos trafia do Bartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. obie ładne, wiec nie glosuje. gift jest brzydk. I zrobcie z tym blogiem cos bo godzine zajmuje mi dodanie komentarza i chyba przestane komentowac jak to ma sie tak zacinac :/ tylko u was tak mam i nie ja jedna.

    OdpowiedzUsuń
  10. obie swietne, ale moj glos poszedl na Beate :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale ani jedna ani druga stylizacja mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gift jest brzydki, ale i tak lepiej odebrać, bo jak to się mówi..za darmo to i ocet słodki xd :)
    Stylizacje wow są świetne! O odrobinkę bardziej podoba mi się propozycja Bartka. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie są mega, ale pierwsza to miłość <3 Piękne wykorzystanie brzydkiego prezentu^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby chociaż te paski były na bokach nóg a nie pomiędzy nimi... :')
    Obie stylizacje są świetne, trudno wybrać na którą zagłosować :D

    OdpowiedzUsuń