Obserwatorzy

środa, 4 października 2017

#52


28 komentarzy:

  1. Idealna❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaz nie lubie takich kolorow, to w stylizacji sie zakochalam! czapki z glow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zaryzykowałbym dodanie tu tych bucików rodem z osiedlowego pasażu co niedawno były hb, clogs się nazywały chyba!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazą stylizacji było połączenie tych spodni z tymi butospodniami. Swoją drogą sprawdziłam buty o których mówisz i z nimi to już by była zupełnie inna stylizacja, bo a)zmieniłabym torebkę, b)zmieniłabym bluzkę, c)zmieniłabym pasek lub nawet oba, d)okulary pewnie też bym zmieniła :D

      Usuń
    2. rozumiem!! myslałem właśnie, że świetnie by się komponowały z torebką :(

      Usuń
    3. Fakturą tak, niestety torebka jest bardziej fioletowa, a clogsy są brązowe (w cieplejszym klimacie tego koloru)

      Usuń
  4. bardzo fajna stylizacja :) pasek mi się podoba :) ale te buty są ohydne xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Cu-do-wna! No po prostu brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak z manekina z dobrego, fajnego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, dawno nie komentowałam, ale aż muszę napisać, bo stylka świetna, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. W pytę! A dollka po prostu cudowna:))

    OdpowiedzUsuń
  9. That`s so beautiful <3
    aac321flor

    OdpowiedzUsuń