Obserwatorzy

poniedziałek, 13 listopada 2017

I walk the city late at night. Does everyone here do the same?

Właściwie nie wierzę, że to moja pięćdziesiąta stylizacja tutaj. Ostatnio nie mam weny, to chyba już wypalenie. Myślę o opuszczeniu gry, w sumie to najprawdopodobniej zrobię jak wszystkie LE i Antidote będą w bazarze albo je sprzedam w międzyczasie. Nie wiem czy to ma sens jeszcze, kasy włożonej w grę nie odzyskam już.
Szalik/Naszyjnik - Archive | Top - Tingeling | Torebka - Tributes Gallery | Spódnica - Hotbuys Weekly | Buty - Fendi

15 komentarzy:

  1. Niby fajna, ale to futro pod glowa jest okropnexd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo zdanie jak Marta32222.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba a futro wygląda niezwykle ciekawie i oryginalne, jestem na TAK. Ja się chętnie zajmę twoim kontem jak będziesz opuszczać Stardoll, nie żebym cię wyganiał i żebrał ja tylko proponuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nawet podoba :> w sumie też myślę o zrobieniu jakiejś przerwy xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cieszy fakt, że kolejna osoba chce odejść. Zawsze jest wtedy przykro. Zastanawiam się tylko jak dużo czasu spędzacie w grze, skoro czujecie nią przesyt. A sama stylizacja nie jest zła, nie widzę tu braku weny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lepiej zrobić sobie np.kilka miesięcy przerwy zamiast od razu rezygnować?
    Stylizacja całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez o tym pomyślałam, ja już kilka razy sobie robiłam przerwę :D

      Usuń
  8. Całkiem ciekawe połączenie, podoba mi się.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szal jest taki dziwny xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. zrezygnowałabym z tego czegoś na szyję, ale reszta w porządku

    OdpowiedzUsuń