Obserwatorzy

piątek, 10 listopada 2017

Say Hello to my little friend

Nie wierzę, ale właśnie mija rok i jeden miesiąc odkąd zaczęłam pisać na blogu. Czas tak szybko płynie, że wstyd się przyznać, ale przez przypadek przespałam moją rocznicę, myśląc, że wypada ona jutro.  
Jest mi niezmiernie miło, że mogę być częścią Pragiatorium, bo od zawsze to miejsce jest dla mnie skarbnicą inspiracji i urzeczywistnieniem tego, co tak trudno znaleźć na Stardoll. Dlatego chciałabym podziękować Pawłowi za to, że mnie dostrzegł i dał szansę oraz oczywiście Wam - czytelnikom za to, że tak wytrwale oglądacie i oceniacie moje stylizację. Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze - zarówno za te pozytywne oraz za te będące konstruktywną krytyką ( i za te niebędące konstruktywną krytyką też, bo czasami poprawiają mi humor na cały dzień :P ) Obiecuję, że przy następnej możliwej okazji jakoś Wam wynagrodzę Wasze starania. ❤

Sukienka - Pretty n'Love | Spodnie - John Galliano Tribute | Torebka - Fallen Angel + 9 to 5 | Buty - Yves Saint Laurent Tribute | Kolczyk - Fudge 

20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :)
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu weź nie strasz. Na samym początku jak tylko zobaczyłem, że taki rozbudowany tekst to pomyślałem tylko "kurde nie ona nie może odejść". Lecz mini zawał przeszedł jak się wczytałem. Ja niezmiernie się cieszę, że mogę z Tobą współpracować. Nic tylko kolejnych takich miesięcy, lat. ;) Stylizacja miodzio. Bardzo mi podpasowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na widok tego tekstu, od razu w głowie pojawiła mi się myśl o odejściu :P

      Usuń
  3. Świetna! i ten kolczyk świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja piękna, też pomyślałem że to pożegnanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to szybko zleciało! Gratuluję blogowej rocznicy! :)
    Super look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna. Przypadła mi do gustu!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja życzę drugiego tyle na blogu! :)
    stylizacja cudowna, uwielbiam tę sukienkę, świetnie wygląda w połączeniu ze spodniami, akcesoria również bardzo dobrze dobrane, zwłaszcza kolczyk mi się bardzo spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, a ja pamiętam jeszcze czasu bloga simplicity-is-art czy jak to było i to, jak się ucieszyłam, kiedy odkryłam, że będziesz się tu udzielać *ociera sentymentalną łezkę* życzę kolejnych lat tutaj :*
    A stylizacja jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dodawaj tu posty jak najdłużej :)) bardzo lubię Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zleciało :) oby jak najdłuzej! stylizacja fajna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna taka dziewczęca *.*
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie miłe słowa! ♥
    Stylizacja jest przepiękna. Taka lekka i elegancka - po prostu klasa!

    OdpowiedzUsuń