Obserwatorzy

piątek, 3 listopada 2017

You give me the messiest head

Halloween już było, a ja dalej z tymi przerażającymi proporcjami :/ Obecnie staram się tak wyrzeźbić talię doll żeby wyglądała jak Dita Von Teese.
PS. Niedługo kolejna loteria. Wiem całkiem dużo ich było ostatnio, ale tą koniecznie muszę zrobić xd
Golf - Mr. + Bonjour Bizou | Kurtka - Stardoll Feat. | Rajstopy - Young Hollywood | Nerka - Original Future | Gorset - Subcouture | Brelok/Kolczyk/Ozdoba - Subcouture | Buty - Limited Edition

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ditę, jest przepiękna:) Ale myślę, że użycie męskich ubrań do wyrzeźbienia talii to zły trop. Dita jest bardzo kobieca, a doll ubrana w męski sweter traci te kształty i wygląda bardziej jak deska:D Ale akurat w tej stylizacji wygląda świetnie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look! Zazdroszczę kozaków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie! A ja zazdroszczę paska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby ktoś chciał sprzedać gorset to zapraszam do mnie:)

      Usuń
  4. Tym razem wygląda to w porządku

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie góra za ciemna, dół za jasny i torebka wygląda nienaturalnie w takim ułożeniu. Za bardzo kombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna,podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Dita jest jedną z najpiękniejszych kobiet na ziemi ♥ Tutaj moim zdaniem talia jest wyważona i wygląda spoko. Góra bardzo mi się podoba. Nerka kolorystycznie wygląda ekstra, ale faktycznie jest nienaturalnie ułożona. Buty są za jasne w stosunku do góry. Ciemne kozaki fajnie "zamknęłyby" look.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tymi butami lecz tutaj wyglądają one bardzo ładnie. Ciekawe wykorzystanie sweterka, podoba mi się.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Ditę!
    stylizacja bardzo mi sie podoba, a talia... moim zdaniem miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu w końcu te proporcje są wyważone. Stylizacja jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą kurtką już za przeproszeniem rzygam, ale mimo to stylizacja piękna :D Zabawa proporcjami jest fajna, ale tylko jak są dobrze wyważone, a tu są bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze wyszła ci zabawa proporcjami tutaj, bardzo ładnie wyrzeźbiona talia doll.

    OdpowiedzUsuń
  13. Za ciężka stylizacja jak dla mnie, kurtka kompletnie mi się nie podoba; buty do wymiany..Ale talia faktycznie zgrabniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Świetna stylka .
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  15. Również dala bym ciemne kozaki xd Reszta bardzo mi się podoba w szczególności ta talia

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu fajna talia. :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się mega podoba, dodatkowy plus za kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zmieniłabym buty, reszta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie nie lubię tych butów, ale tutaj wyglądają nawet ok :) Stylizacja jest ciekawa.
    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja, nie podoba mi sie tylko wykonczenie butow (dzieki stardoll) :')

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma w sobie coś ciekawego, nie mogę powiedzieć, że nie.

    OdpowiedzUsuń