Obserwatorzy

wtorek, 5 grudnia 2017

#58

23 komentarze:

  1. Wszystko mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi sie srednio podoba, niby wszystko gra, ale czegos brakuje.. tylko czego hm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może biżuterii ;p

      martusia-16

      Usuń
    2. Nie wiem czy przy takiej ilości "zdobień" biżuteria byłaby dobrą opcją ;p

      Usuń
  3. Fajna, a w tych włosach doll wygląda uroczo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja doll w tych włosach wygląda genialnie! Stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielka szkoda że nie kupiłam tej kurteczki. Pięknie stylizacje można z nią zrobić. Ta jest na to najlepszym przykładem :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny outfit! też zwróciłam uwagę na fryzurę, jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna a ta fryzura bardzo pasuje twojej doll :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne włosy! Boska stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo twojej doll w tej fryzurze. Podoba mi sie stylizacja choć nie jestem pewna spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, tylko nie jestem pewna tych butów (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna fryzura. Stylizacja jest cudowna, absolutnie niczego bym nie zmieniła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta spódnica średnio mi gra z tą kurtką ;p
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń