Obserwatorzy

niedziela, 31 grudnia 2017

All I hear is sirens in a world so violent

Szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie pod każdym względem lepszy niż 2017 dla wszystkich. 
***
  A tak przy okazji, w końcu udało mi się doładować SS i jakby co to wystawiam już wszystkie zaległe nagrody - KLIK. Naprawdę Was przepraszam, że nie mogłem do teraz wystawić żadnych nagród, ale miałem jakieś problemy z doładowaniem i nie mogłem wykupić pakietu przez ponad 2 tygodnie :/ 
  W sumie dodam jeszcze, że loteria na styczeń pojawi się jutro rano albo dzisiaj w nocy xd
Okulary - Spectacular | Kolczyki - Subcouture | Pasek - PPQ of Mayfair | Torebka - Voile | Buty - Young Hollywood | Płaszcz - Young Hollywood

Wiecie co... Słuchałem tej piosenki od dnia wydania na Spotify i do wczoraj nie wiedziałem, że w CZERWCU wydała do niej video i to jeszcze takie boskie. Chyba ośmielę się i nazwę go najlepszym w 2017 xd Btw. outfit inspirowany właśnie tym z pierwszych scen :p

24 komentarze:

  1. Całkiem ładna stylizacja c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Odziwo mi sie podoba choć nie jestem fanka takih połączeń kolorystycznych

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! MEGA- tyle mige powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, nie lubię takich połączeń kolorystycznych ale tu jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. szczesliwego nowego roku! Stylizacja bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, bardzo fajnie dobrałeś kolory.
    Również życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę w tym Nowym Roku dużo optymizmu i wytrwałości! :D
    Też nie lubię takich mocnych kolorystycznie połączeń, ale tutaj to się broni; taka energetyczna stylizacja xD super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubi takich połączeń kolorystycznych, ale wygląda to ciekawie ;p
    Podoba mi się!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wyglada. Rowniez zycze szczesliwego Nowego Roku.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre dobranie kolorów. Jak patrze na tą stylizacje to widzę zachód słońca <3
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za taką kolorystyką, ale tutaj nie wygląda to źle. Cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Fajna stylka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj nie,ja nie znoszę różowego koloru xd gdyby ten płaszcz miał inny kolor to by mi się spodobała ;p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam róż, więc już na pierwszy rzut oka wiedziałam, że mi się spodoba ♥
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najlepsze w 2018! :)
    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  17. super colorblock, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podobają mi się te kolory. Ale zaciekawiłeś mnie i aż zajrzę do tego teledysku.
    Doceniam twój czas poświęcony blogu, mogę się tylko domyślać ile to pracy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten look to taka tania wersja tego z teledysku, nie przekonuje mnie

    OdpowiedzUsuń