Obserwatorzy

piątek, 22 grudnia 2017

Feels like Christmas

Z racji tego, że wyjeżdżam to do końca grudnia nie będę miała pewnie dostępu do Stardoll, więc już teraz chciałabym Wam życzyć najcudowniejszych Świąt i spełnienia marzeń w nadchodzącym roku! 🎄 
Bluzka - YSL Tribute | Spodnie - Voile | Pasek - Voile x3 | Torebka - YSL Tribute + Voile | Buty - Perfect Day | Kolczyki - The JetSet 

Nie mam w zwyczaju linkować piosenek, ale to mój ulubiony świąteczny utwór, więc nie mogło go zabraknąć w przedświątecznym poście! 

23 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. Połączenie bufiastej bluzki, ze srebrnym dodatkami wygląda rewelacyjnie. :)
    Również życzę Wesołych Świąt i dużo dobrego w 2018r. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! ♥️ Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, podobają mi się łańcuszki przy torebce. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, mega mi się podoba! Tobie również wszystkiego dobrego z okazji Świąt i Nowego Roku 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale się prezentuje!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudowna. Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Równie wszystkiego dobrego! Stylizacja nie do końca wpadła w mój gust, ale nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja mi się nie podoba,nie lubię takich bluzek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie mi się nie podobają, ale myślę, że z tą bluzką to niezły duet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie to się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, wszystkie detale naprawdę dobrze się komponują. I bardzo dobre wykorzystanie bluzki - zachowałaś proporcje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oto idealna stylizacja z tą bluzką! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna, bardzo mi sie podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są szczerze: straszne... ale bluzka jest piękna. Ogółem średnio mi się podoba :/
    aleksandra83S

    OdpowiedzUsuń