Obserwatorzy

środa, 21 lutego 2018

#63

18 komentarzy:

  1. Najlepsza stylizacja z wykorzystaniem tej koszulki, jaką do tej pory widziałam. Bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%! To wygląda niesamowicie
      3siostry

      Usuń
  2. Taka sobie. Nie podoba mi się torebka i szalki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie trochę nieproporcjonalna. Za to piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy doll są przepiękne! Nic dodać nic ująć.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  5. niby ładna,ale ta bluzka mi się nie podoba :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem do tej stylizacji przekonana chociaż top mam i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, tylko torebkę bym wymieniła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmysłowo, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja i jeszcze te włosy ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwna stylizacja, ale ciekawa

    OdpowiedzUsuń