Obserwatorzy

niedziela, 11 marca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Witam! Dzisiaj razem z Michałem zmierzyliśmy się z giftem dla osób ze statusem SS z tego tygodnia. Na początku admini zamiast nowego prezentu dodali srebrną torebkę sprzed kilku tygodni, ale to nic nowego, że dzieją się takie rzeczy. Już kiedyś zaszło coś podobnego xd Wracając do gwiazdy wieczora (nocy, welp). Top jest z najnowszej dostawy do Trails i można go tam kupić za zaledwie 11sd. Cena bardzo fajna, ale czy top jest jej warty? Prawdopodobnie. Nie jest jednak ciuszkiem łatwym w wystylizowaniu, bo trzeba się nad nim trochę zastanowić. Już nie przynudzam i zostawiam Was ze stylizacjami i ankietą :p

Stylizacje:
Paweł: Podchodziłem do tego topu kilka razy i stwierdziłem, że zrobię coś na szybko, bo i tak post jest już opóźniony. Do topu dobrałem szpilki w podobnym odcieniu białego, następnie rzuciłem jeansy, do nich torebkę, a do torebki pasek. Swoją drogą dopiero teraz zauważyłem, że te wzoreki na tym topie są czerwono zielony, a nie szare :))) Ślepy jestem :/

Michał: Top nie jest zły, ale nie miałem na niego żadnego pomysłu. Dopiero po chwili postanowiłem połączyć kilka topów i sukienek, i zrobić taki mix wzorów. Dobrałem wtedy płaszcz, by zakrył niedoskonałości oraz kozaki, które urozmaiciły dół stylizacji.  Do całości dołączyła torebka DIY na srebrnym łańcuszku. Na sam koniec dołożyłem koszulę z wystającymi mankietami. Drobny detal, a zdziałał dużo ;)

Ankieta:
Wynik:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Obie są świetne, ale wolę wersję Michała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, ale głos leci do Michała za kreatywność:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są bardzo ładne, ale nie wiem czy wybrać coś bardzo prostego czy coś super twórczego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Top mi się średnio podoba. Obie stylizacje na dobrym poziomie, ale głosuję na drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ten top jest brzydki xd jeśli chodzi o stylizacje to mój głos leci na propozycję Michała :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie druga stylizacja jest nieco przekombinowana. Tym razem stawiam na prostotę i głos leci na Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się obie, ale chyba zagłosuję na prosty outfit od Pawła

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są fajne, ale bardziej podoba mi się stylizacja Uplooad ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Top mi się podoba, jest fajny. Co do stylizacji to wolę wersję Michała, chociaż pierwsza też jest niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Top jest całkiem fajny, a lepszą stylizacje wg mnie zrobił Michał. ;) Choć nie ukrywam, że prosty outfit od Pawła, też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwie są super, ale głos na stylkę michała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie Paweł, Michał za bardzo skomplikował i przedobrzył bazę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja Michała jest genialna, jeszcze ten przepiękny makijaż! ♥
    Look Pawła jest okej, ale głos leci do Michała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Michał! Chociaż normalnie wolę takie "spokojniejsze" stylozacje, jak ta Pawła

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie Michał. U Pawła zbyt basic i czy muszę mówić o tych przypadkowych dodatkach?

    OdpowiedzUsuń
  16. Głos oddaje na Pawła!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. Paweł! w drugiej za dużo się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękno tkwi w prostocie - głos na Pawła.

    OdpowiedzUsuń