Obserwatorzy

wtorek, 5 czerwca 2018

#72

22 komentarze:

  1. Supcio! Od siebie dodałabym jeszcze jakiś srebrny element do tej drobnej torebuni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Ta torebka idealnie pasuje do płaszcza ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przeboska, cudowna, wspaniała i wgl!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna! świetnie wkomponowane spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ładnie, podoba mi się połączenie spodni i bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej stylizacji ♥ Wszystko tak świetnie do siebie się dopasowało, że aż trudno uwierzyć :D Zwłaszcza ta bluzka ze spodniami - genialne połączenie. Bardzo podoba mi się również zgranie makijażu i fryzury ze stylizacją ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość spojna i przemyślana. Bardzo mi się podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  8. jest ok ale nie powala

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ten płaszcz jest prześliczny! Całość bardzo mi się podoba :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie całość się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przypadła mi do gustu, zbyt tu dużo tu połyskliwych faktur, a kolory są mdłe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jak zawsze, poza tym mega pasują Twojej dollce te włosy :o

    OdpowiedzUsuń