Obserwatorzy

czwartek, 12 lipca 2018

Beauty's where you find it



Zanim powiecie, że brakuje wam tu jakichś dodatków bądź torby, chciałbym tylko powiedzieć, że jestem tego doskonale świadom i nie dodałem ich tu celowo. Próbując cokolwiek dopasować do tej stylizacji czułem przesyt. Nie chciałem więc na chama przeładowywać.

Płaszcz - Limited Edition | Koszula - Museum Mile | Spodnie - Trails + Fallen Angel + Young Hollywood + Underneath Stardol | Podszewka - Callie's Picks | Buty - Callie's Picks

Madonna - Vogue

22 komentarze:

  1. Brakuje mi tu jakichś dodatków, zdecydowanie torby.
    Nie no, wiesz jak mi się ta stylizacja podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie mi się nie podobają w takiej wersji, reszta na plus. Uważam, że dodatki nie są tu potrzebne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest świetna i nic więcej jej nie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy dobrze czuję, ale czuję tu inspirację Moschino FW18-19...
    Jak dla mnie Super, dodatki mogłyby popsuć ten outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo dobrze, że nie dodałeś żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dodatkami rzeczywiście byloby za dużo. Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. twoja najlepsza tbh, miło coś widzieć coś od ciebie poza twoim confort zone.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie ta stylizacja nie przekonuje, nie odpowiada mojej estetyce, co nie oznacza, że jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest ładnie, tylko płaszcz zlewa się z dołem i dziwnie się na to patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę dziwna stylizacja. Nie umiem zdecydować czy w pozytywnym czy negatywnym znaczeniu ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja,choć faktycznie płaszcz zlewa się ze spodniami

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda okej, ale brakuje mi tu choć małej torebki c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba, że nie dałeś żadnych dodatków. Całość jest fajna i taka inna, nieprzeładowana.

    OdpowiedzUsuń
  14. NIe jest to chyba mój styl, ale podoba mi się to :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, tak inaczej i bardziej odważnie w twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba, tylko ten pasek na nodze trochę dziwnie leży. Bez torebki jest git:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Wiele dodatków nie zawsze jest potrzebne do zrobienia dobrej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa! i dla mnie kompletna, nic tu nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń