Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2018

Hey look ma, I made it!

Muszę przyznać, że ostatnio zapominam o Stardoll. Zaczęłam wakacyjną pracę, oprócz tego fajnie spędzam czas po niej i zdałam maturę! Trzy lata regularnej pracy się opłaciły, bo udało mi się zdobyć po 96% z każdej podstawy oraz z rozszerzeń też jestem bardzo zadowolona, ale nie będę już Was zanudzać, bo w końcu mamy wakacje. Macie jakieś ciekawe plany na lato? 
Bluzka - Mr. + Rio | Narzutka - Museum Mile | Spodnie - Decades | Pasek - TheJetSet + Fudge | Kolczyki - Epiphany | Buty - Orginal Future 

21 komentarzy:

  1. Gratuluje zdobycia tak świetnych wyników!
    Co to za praca, jeśli można wiedzieć?
    Moje plany na lato: książki, magazyny, Netflix, prace pisemne oraz tydzień na wsi :>

    Stylka supi!



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam nad morzem, więc mam dosyć duży wybór prac sezonowych. Ja pracuję na stoisku z biżuterią ;)

      Dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, super to wszystko razem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zarówno świetnie zdanej matury, jak i fenomenalnej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :D Świetne wyniki :) Stylizacja jest ok, tylko te buty tak jakoś mi tu przeszkadzają trochu xD Są takie ciężkie w stosunku do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza fajna, ale te różne kolory zieleni mi się gryzą ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Fajne wykorzystanie krawata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki wysokich wyników! Stylka bardzo bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Co do wakacji to pewnie spędzę je w domu i ewentualnie jakaś jednodniowa wycieczka do stolicy
    Stylizacja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    Super stylka, tylko te buty - mega nope.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się, nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG, idealna!
    moje plany to praca :< dorosłość ssie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wyniki, jakieś plany odnośnie studiów?
    Stylka super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram się albo na prawo w ekonomii albo na zintegrowane planowanie rozwoju.
      Dziękuję!

      Usuń
  13. Mam mieszane uczucia co do stylizacji. Z jednej strony uważam, że nic do siebie nie pasuje, ale z drugiej ta stylizacja jest taka niebanalna, pomysłowa i nietypowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje świetnych wynikow! Stylizacja jest genialna :D
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników maturalnych :)
    Stylizacja jest w porządku, włosy mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kolorystyka! Stylizacja bardzo mi się podoba, a muszę przyznać że nie lubię tych butów

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :) stylizacja ok,ale bez szalu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainspirowałam się twoją stylizacją i już pojawił się look przeze mnie wykonany w podobnym charakterze.

    OdpowiedzUsuń