Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2018

Pożegnanie

Hejka! Miałem napisać tego posta już w zeszłym tygodniu, ale jakoś naprawdę nie miałem na to ochoty. W sumie to nawet nie wiem co mam Wam napisać, bo praktycznie wszystko już napisałem poprzednio.
Od ostatniego posta praktycznie dzień w dzień korespondowałem z jednym z adminów. Dowiedziałem się, z jakiego powodu usunięto mi konto no i jeśli mam być szczery to trochę błahy powód na usunięcie od tak konta, bez finalnego ostrzeżenia jak dla mnie, ale ja to oceniam subiektywnie c'nie. Jeśli ktoś jest ciekawy z jakiego powodu mojego konto zostało usunięte, to napiszcie do mnie. Nie chcę tego pisać tak publicznie, bo nie wiem kto poza normalnymi ludźmi tu wchodzi idk. Nie mniej jednak widzę w tym własną winę i głupotę. Jakkolwiek to zabrzmi, wcale nie jestem na siebie zły, ani nie było mi z tego powodu przykro. Zawsze myślałem, że gdyby admini usunęli mi konto, to bym się chyba zapłakał, ale z jakiegoś powodu wcale tak nie było. Od samego początku byłem do tej sytuacji nastawiony z dystansem i humorem, dopiero w poniedziałek coś we mnie pękło i zrobiło mi się trochę smutno, że nie mogę zrobić głupiej stylizacji. Może to trochę cliché, ale uwierzcie jest mi mega źle, że nie mogę pobawić się ciuchami z ostatnich dostaw XD 
Tak w skrócie. Wnioskując z rozmów z tym adminem, mogę śmiało powiedzieć, że nie odzyskam już tego konta. Mimo to wciąż z nim piszę i staram się uprosić o zmianę tej decyzji. To prawdopodobnie bezcelowe, ale warto chociaż próbować c'nie? Z drugiej strony nie wiem, czy dalej bym grał, gdybym jakimś cudem odzyskał to konto. Jakoś nie czułbym się dobrze wydając pieniądze na tej stronie. Poza tym byłem już mega wypalony przez ostatnie kilka tygodni i pewnie to było widać po stylizacjach.
Rozstanie się z blogiem, to kompletnie inna historia. Możecie mi nie wierzyć, ale to jest to z czym nie mogę sobie tak łatwo poradzić. Nawet nie wiecie ile miałem przygotowanych dla Was atrakcji. Dzień przed usunięciem konta skończyłem zbierać ciuchy do loterii urodzinowej, a kilka dni przed skończyłem zbierać ubrania do kilku mini loterii :s  To mnie najbardziej z tego wszystkiego frustruje.
Ciężko mi to napisać, ale chyba muszę się z Wami pożegnać. Dziękuję za całe Wasze wsparcie mnie i bloga oraz za wszystkie komentarze. Ogólnie za zainteresowanie blogiem, bo bez Was nie byłby on teraz tak popularny! Muszę również bardzo podziękować każdemu z redaktorów za to, że pomogliście stworzyć wraz ze mną bloga. Bez Was pewnie znudziłby mi się ten blog po kilku miesiącach. Nie wiem co więcej napisać, nigdy się nie przygotowywałem do pisania takiego posta xd Zresztą i tak się mnie tak szybko nie pozbędziecie, bo wciąż będę błądził po blogach i je komentował :p

24 komentarze:

  1. zaraz ja bede plakac :( nie. zgadzam. sie. NOPE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to gdzie mozna do Ciebie napisac? c;

      Usuń
    2. W sumie to na blogowym Twitterze, Instagramie, Mailu lub na GG. Wszystkie są w zakładce Kontakty jakby co :p

      Usuń
  2. ale mi przykro:( mam nadzieje, ze jakims cudem jednak oddadzą Ci to konto, ah:(
    i w sumie ciekawa jestem, czemu usunęli Ci to konto... skoro to jakiś blahy powod, to zebym go tez nie popelnila...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wciąż nie dowierzam, że to się dzieje. Stworzyłeś bloga na mega wysokim poziomie i zaangażowałeś do tego wspaniałych redaktorów. Bedzie mi cię niesamowicie brakować

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak wyszło i ostatecznie w taki sposób musisz zakończyć swoją przygodę na Stardollu. Mam nadzieję, że znajdziesz jakąś alternatywę, która też da Ci radość! 🌸❤🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi, że tak to się potoczyło :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiem co napisać.... Wiesz, że zaglądam tutaj od dawana, uwielbiam bloga i to co stworzyłeś! To coś niesamowitego. Okropnie szkoda, że już do nas prawdopodonie nie wrócisz. Ale będę trzymać kciuki za Twoje konto. I oczywiscie mam nadzieję, że blog dalej będzie działał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, to jest straszne. Nie znałam Cię za dobrze, ale strasznie mi przykro! Jestem wręcz zdenerwowana na załogę SD, jeśli mówisz, że powód był błahy. Sami sobie tym szkodzą jeśli usuwają konta osobom, które non stop grają i jeszcze za to płacą. Ja na Twoim miejscu też bym nie wróciła i pewnie wiele osób też. Więc tracą tylko na tym pieniądze, które tacy gracze by jeszcze wpakowali. Ale dodatkowo nie jesteśmy tylko graczami, jakby nie patrzeć to z przedsiębiorczego punktu widzenia jesteśmy też ich klientami. Czy z klientami tak się postępuje? Mi się trafiają różni klienci ale zawsze idzie się dogadać, przecież to normalna rzecz, a oni po prostu mają to głęboko gdzieś. Dlaczego nie dali ostrzeżenia? Dlaczego po prostu nie wprowadzą banów czy czegoś takiego? To dla mnie nie do zrozumienia.
    Tak czy inaczej, trzymaj się! Emi155

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie takie same spojrzenie na tą sytuację co komentarz wyżej. Naprawdę nie rozumiem postępowania adminów. Samo to, że nie dali ostrzeżenia jest bulwersujące, szczególnie, że powód był błahy. I w dodatku naprawdę myśląc czysto przedmiotowo - nie mieli przecież z tego żadnych korzyści. Nie dość, że wydawałeś na tą grę pieniądze to w dodatku jakby nie było zakładając tego bloga robiłeś im dość dużą reklamę. Chore, naprawdę chore. Bardzo współczuję i mam nadzieję, że jednak przywrócą Ci to konto, bo nawet jeżeli czułeś się wypalony to moim zdaniem tak pożegnanie z jakąkolwiek grą wyglądać nie powinno. Naprawdę, strach cokolwiek w tą grę inwestować, skoro jutro okazać się może, że jak będę logować się na swoje konto wyświetli mi się jakiś komunikat, że zostało ono usunięte.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście to się wkurzyłam :| wydaje się hajs na grę, a oni ni stąd, ni zowąd usuwają konto, bez wcześniejszego ostrzeżenia. To NIENORMALNE. Przynajmniej znasz powód usunięcia konta.. mogłabym też go poznać? Bo zaczęłam bać się o swoje konto xD
    I współczuję Adminom SD braku mózgu :| i Tobie też, za to jak zostałeś potraktowany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Możemy Ci jakoś pomóc? Może będziemy pisać do adminów w Twojej sprawie? Bardzo smutna historia, i współczuje Ci. Również chciałabym dowiedzieć się co było powodem usunięcia Twojego konta.
    Trzymaj si:* Miskunia303

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, jak mi smutno... Bez ciebie Prag nie będzie taki sam :c Również chciałabym poznać powód usunięcia twego konta, jestem ciekawa jak błaha rzecz może do tego doprowadzić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinni chociaż pozwolić Tobie, przed ostatecznym usunięciem konta, posprzedawać jakieś fajne ciuchy czy włosy bo tak wszystkie przepadły. :( stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładam, że właśnie dlatego nie było takiego ostrzeżenia z ich strony. Bo pewnie przewidzieli, że ktoś np. mógłby sobie przenieść rzeczy na nowe konto. A wtedy nie musiałby znowu wydawać na nie pieniędzy. Wszystko, żeby wydusić z graczy ostatni grosz. Chamstwo, po prostu chamstwo.

      Usuń
    2. Nie popieram kasowania kont, ale moim zdaniem admini powinni je opróżniać i sprzedawać z nich wszystkie artykuły. Takie wielkie wyprzedaże.

      Usuń
  13. NIE :((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi przykro z tego powodu, nie zasłużyłeś na taki koniec:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie powód, jakbyś mógł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielka szkoda :( będzie mi Ciebie brakować na tym blogu...
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak bardzo mi przykro...Karma wraca, prędzej czy później wiedziałem, ze tak się stanie. Widzisz czasem zło odwraca się do Ciebie. Nie bądź taki święty, bo sam wiesz dlaczego Ci je usunęli i jeszcze starasz się odzyskać to konto hah. Powodzenia XD

    OdpowiedzUsuń
  18. To naprawdę bardzo smutne. Będzie nam tu brakować zarówno ciebie jak i twoich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam, że powinni dać Ci szansę i oddać konto tym bardziej że sporo zainwestowałeś w to konto pieniędzy straciłeś dużo czasu i pewnie nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem co napisać... nie lubię pożegnań :(((((

    OdpowiedzUsuń