Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2018

Weekly Superstar Gift Challenge

Cześć! Witajcie w kolejnej odsłonie WSGC. W tym tygodniu od adminów dostaliśmy kolejne akcesorium. Tym razem prezentem zostały niebieskie okulary inspirowane pokazem Diora SS 18. Pochodzą one ze sklepu Riviera i kosztują 14/13sd. Uważam, że warto odebrać ten prezent. Pomimo, że dla niektórych okulary mogą być ciężkie do wystylizowania, to są one elegancko zrobione i myślę że prędzej czy później się przydadzą. Oczywiście decyzja należy do Was.

Nasze stylizacje: 
Bartek: Stylizacja powstała u mnie przez przypadek. Miałem inną koncepcję. Otóż chciałem połączyć białą koszulę i gorset razem z koronkowym kombinezonem. Lecz po złożeniu tego wyglądało to słabo z okularami. Dlatego kombinezon podmieniłem na sukienkę. Do takiej bazy dobrałem jeansowe kozaki oraz torebkę ze złotymi aplikacjami.

Michał: Bardzo cieszę się z tego giftu, bo od dłuższego czasu kusiło mnie, by kupić ten daszek. Wiedziałem, że połączę go z skórzano-jeansową kurtką z nowego tribute. Ostatnio kupiłem też w plazie ciekawy pasek/gorset i również chciałem go wykorzystać. Dobrałem prosty biały t-shirt i sukienkę o ciekawym kroju. Jako dodatki posłużyły mi jeansowe kozaki i czarna, skórzana torba. Minimalistyczny makijaż sprawdził się tutaj najlepiej.

Ankieta:
Wyniki poprzedniego Challengu znajdziecie TUTAJ

16 komentarzy:

  1. Stylizacji Bartka jakoś kompletnie nie czuję, za to w drugiej przeszkadza mi gorset, jednakże to ona podoba mi sie o wiele bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zachwyciły mnie stylizacje ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się stylizacja Michała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, obie stylizacje są świetne i trudno mi powiedzieć, która z nich jest lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio mi się podobają, ale głos dla Bartka, bo podoba mi się kolorystyka i ogólnie te rzeczy jakoś lepiej wyglądają niż u Michała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba podobnie myślicie - te same kozaki, oboje wybraliście też gorsety xD
    Bardziej przekonuje mnie propozycja Michała

    OdpowiedzUsuń
  7. fatalne te okulary jak dla spawacza jakiegoś xD nie odbiore ich na pewno,jeśli chodzi o stylizacje to tym razem mój głos leci do Michała,choć w obu stylizacjach coś mi przeszkadza

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się zmówiliście z tymi stylizacjami lub to niezły przypadek! Mój głos oddaję na Bartka, podoba mi się, jak harmonijnie wpisałeś sukienkę w całość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są świetne, nie wiem która podoba mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój głos oddaję na Michała.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna stylizacja mnie do końca nie przekonała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos oddany na... Michała. W każdej stylizacji bym coś zmieniła, ale oby dwie są bardzo ciekawe. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezent mi się nie podoba akurat ;c Stylizacje są dość interesujące, chociaż nijak pasują mi do tych okularów. Wydaje mi się, że bez nich wyglądałyby fajniej xD Ale może to odczucie jest spowodowane moją niechęcią do tego akcesorium.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddałam głos na Michała, jakoś średnio podoba mi się sukienka u Bartka :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie stylizacja Michała, w propozycji Bartka użycie tej sukienki w połączeniu z okularami mnie nie przekonało.

    OdpowiedzUsuń