Obserwatorzy

wtorek, 3 lipca 2018

Well, it's over

Pewnie nikogo to nawet nie będzie obchodzić, ale proszę, niech każdy to przeczyta! Na wstępie muszę Was przeprosić za to, że wciąż nie pojawiła się Tygodniówka i szczerze powiedziawszy nie jestem pewien, kiedy się ona pojawi - czy w ogóle. Powodem tej sytuacji jest brak dostępu do mojego konta. Może kilku z Was już wie, że moje konto zostało zablokowane/usunięte/zawieszone w weekend przez adminów. Napisałem do Stardoll tego samego dnia i wciąż czekam na ich odpowiedź. Nie chciałem pisać tego posta póki nie odpiszą, ale kto wie ile to może potrwać i kto wie czy w ogóle odpiszą, mając w pamięci moje wcześniejsze doświadczenia z adminami i ich rzekomą pomocą. Muszę niestety zawiesić Tygodniówkę i potencjalnie zakończyć moją działalność na blogu, bo nie mam z czego i na czym robić stylizacji, ani jak Wam wydać nagród. Oczywiście, jeśli uda mi się odzyskać konto to wyniki Tygodniówki dodam tego samego dnia, bez obaw. Powodu zawieszenia/usunięcia mojego konta nie znam, mogę się jedynie domyślać :s W razie jakichkolwiek zmian odnośnie sytuacji, może będę aktualizował posta. Póki co możecie mnie złapać na GG i blogowym mailu oraz Twitterze (wow w końcu się przydaje xd). Jeśli nie uda mi się odzyskać konta to chyba odejdę, bo co mi pozostanie? Szkoda, że w tak upokarzający sposób, ale co zrobię.
No i wybaczcie mi za tę stylizacje. Nie jestem z niej zadowolony i zapisałem ją sobie tylko jako próbę, ale to moja jedyna nieopublikowana stylizacja więc stwierdziłem, że ją dodam. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo drażni mnie ta krzywo założona torebka :s
Płaszcz - Fendi | Okulary - Original Future | Pasek - Limited Edition | Buty - Subcouture | Torebka - Limited Edition

Miałem w kolejce kilka piosenek do moich postów, a zawsze zależało mi na podzieleniu się fajną piosenką, którą aktualnie lubię więc dodam Wam wszystkie, bo mi ich szkoda


40 komentarzy:

  1. A własnie od kilku dni się zastanawiałam, co się z Tobą dzieje... Normalnie cisną mi się na usta same niecenzuralne słowa teraz. Mam nadzieję, że sytuacja jakoś się rozwiąże
    Stylizacja jest okey, faktycznie ta torebka krzywo trochę razi :p

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jakaś paranoja, tych kont co trzeba to nie usuwają. Mam nadzieję, ze uda Ci się to wyjaśnić. Mi osobiście stylizacja bardzo się podoba! Świetnie wygląda to połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że takie rzeczy mają w ogóle miejsce, jednocześnie ci współczuje i jestem oburzona. Mam nadzieję, że sytuacja szybko się wyjaśni, nie widzę innej opcji.
    A stylizacja jest śliczna, to połączenie brązu i niebieskiego jest obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieeeeee :(((((
    To nie może się tak skończyć, nie dawaj za wygraną

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi z tego powodu. Muszą jakoś Ci przywrócić to konto! :<

    Stylka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wrażenie, że ktoś znowu robi raid na ciebie i masowo ci zgłoszono konto z fejków. dobrze pamiętam jak pisałeś o tym tutaj czy na technicznym. bo w sumie jest mnóstwo osób zazdroszczących ci sukcesu bloga i to jest wręcz smutne.

    stylka jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam jak pisałeś na Qof po konkursem o tym :/ Strasznie przykra sprawa. Jeżeli chcesz nadal tworzyć to mogę Ci udostępnić moją doll i jej szafę, może moja szafa nie jest tak obszerna jak była Twoja, a moja doll nie ma wyglądu Twojej, ale jeżeli tylko byś chciał to naprawdę możesz. ;)

    Stylizacja jest serio bardzo ładna c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni i nie usuną Ci tego konta:(:(:(
    Stylizacja jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam właśnie, że klub Ci zdezaktywowali i się zastanawiałam co się stało. Współczuję Ci bardzo, bo domyślam się ile pieniędzy włożyłeś w to konto i ile czasu jemu poświęciłeś. Tylko błagam, nie odchodź! Bez Ciebie ten blog dużo straci.

    Napisałam do adminów w tej sprawie i odpisali po godzinie: https://imgur.com/a/MDBJje9
    Bardzo mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po godzinie? Mogę się już tylko z ich podejścia do tego zaśmiać. Szkoda, że nawet mi nie odpiszą co zrobiłem, ale najwidoczniej mają swoje priorytety.

      Usuń
    2. Paweł jeśli chcesz coś im napisać to mi przekaż i ja do nich wyślę. Mi naprawdę szybko odpisują..

      Usuń
    3. https://prnt.sc/k1zrr6 - także napisałam i dostałam odpowiedź w też około godzinę:(

      Usuń
    4. najlepiej jest ich bombardować wiadomościami, albo zaznaczyć, że to problem z płatnością. albo pisz bezpośrednio na maila dołączając numery zakupów z sd/ss i może ci odpiszą. jeju, strasznie ci współczuję, bo wiem ile trzeba kasy i pracy włożyć w konto </3

      Usuń
    5. No tzn. jak do nich pisałem to załączyłem kilka ostatnich potwierdzeń zakupu SS/SD żeby mieli jakiś dowód, że to na pewno właściciel konta. Nie chce im wysyłać miliarda wiadomości, bo uznają to za spam i nawet się nie dowiem dlaczego mi je usunęli.

      Usuń
    6. To jest jakaś paranoja, jak oni traktują użytkowników. Wątpię czy gdziekolwiek indziej w jakiejś grze można się z czymś takim spotkać, że z dnia na dzień admini usuwają twoje konto bez słowa wyjaśnień, bez upomnienia. To brak szacunku do użytkowników, traktują nas jak debili. Ja również wystosuję maila.

      Usuń
    7. Myślę, że jak spora ilość osób do nich napisze to jakoś to wyjaśnimy razem. Pomóżmy Pawłowi odzyskać do konto.

      Usuń
    8. ale w sumie to konto mogłobyć przez kogoś zgłaszane, bo jest taka opcja. były przecież osoby które celowo chciały zaszkodzić blogu i tobie. odwiedzały cię dziwne konta przed zablokowaniem dostępu/dezaktywacją?

      Usuń
    9. Praktycznie codziennie, od bardzo dawna. Przestałem już zwracać na nie uwagę :s

      Usuń
    10. Devon ty tylko myślisz, że specjalnie ktoś wchodził na konto Pawła z fejków i go zgłaszał, a prawda może być zupełnie inna. To mógł być ktokolwiek, ktoś ze znajomych, to nie musiały być nowe konta. Może napisał komuś na priv coś nieodpowiedniego i ten ktoś go zgłosił. Na stardoll sporo osób jest fałszywych i nawet przyjaciel może okazać się wrogiem. Myślę, że Paweł na pewno musiał coś zrobić, nawet coś drobnego przeskrobać, bo raczej bezpodstawnie kont nie usuwają, a z tego co pamiętam to dostał już kiedyś jakieś ostrzeżenie od administracji.

      A nawet jakby wchodziły na niego jakieś konta, to nie znaczy że ktoś go zgłaszał, może ktoś go po prostu obczajał.
      Jednakże smutno mi troche, kto by pomyślał, że tak się skończy przygoda uplooada na stardoll.
      Ewentualnie może byś z kimś prowadził konto, z jakims przyjacielem co ci ufa? Bylibyście jak Kuba i Bartek Emdzejowie ;)

      Usuń
    11. ale były już takie sytuacje z tym, że konto Pawła odwiedzało mnóstwo fejków i pisał o tym tutaj czy na technicznym. a jedno zgłoszenie nie wystarczy, bo trzeba masy aby administracja zbanowała. raczej w przypadku sprzedawania ciuchów/sd za realną kasę czy za 600sd tylko kilka zgłoszeń wystarczy.

      Usuń
    12. Nawet za to, że kogoś obraził lub używał wulgaryzmów mogą mu usunąć konto i wystarczy jedno, góra 2 zgłoszenia.
      Kiedyś usunęli mi konto za to, że dziewczyna kupowała u mnie włosy i nie kupiła wszystkich części, przez co byłam stratna. Ciągle do niej pisałam, że jest oszustką i złodziejką, następnego dnia nie miałam już konta. Jak widać, admini szybko działają w takich sprawach.

      Usuń
    13. @Pomocna Dłoń
      Sorry, ale jeśli jesteś tak pomocna to może zbierz się w sobie i odważ się na pisanie komentarzy podpisując się nickiem z gry. Mam dość fejków i od tego momentu będę usuwać każdy komentarz, który się tutaj pojawi z podobnych "fejków"

      Usuń
    14. Na maila połączonego z kontem niczego nie dostałeś dlaczego usunęli? Myślę, że warto w takiej sytuacji napisać do nich maila (support@stardoll.com), żeby wyjaśnili.

      Usuń
    15. Napisałem już w niedzielę. Dzisiaj odpisali i piszę kolejnego właśnie :s

      Usuń
  10. No szkoda, jak tak mogą usunąć bezpodstawnie czyjes konto...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wkrótce przywrócą ci konto.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tygodniówki nie są ważne, ważne abyś konto odzyskał :o
    Masakra jakaś.. przeważnie jak się bana dostaje to podaje się powód, a nie jakieś widzimisię :/
    A stylka mi się podoba, bo jest prosta, ten płaszcz mega *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, ale mi cię szkoda, uwielbiałam twoje stylizacje i posty... życzę ci powodzenia w odzyskiwaniu konta :(

    Mega stylka!

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest niepojęte, że bez żadnej wiadomości usuwają konto... Mam nadzieję, że to się jakoś wyjaśni i je odzyskasz. Wiem ile pracy, hajsu i czasu kosztuje obecnie stardoll, nie wyobrażam sobie, że ja mogłabym stracić moje. Trzymam kciuki za rozwiązanie tej sprawy, niech się wyjaśnia i niech oddadzą Ci konto.
    Stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że uda się odzyskać konto! A admini powinni Ci odpisać i chociaż podać powód jego usunięcia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że admini jak najszybciej przywrócą Ci konto. Stylizacja jest piękna!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tam tygodniówka i posty na blogu, masz wspaniałych współpracowników, którzy (ja tam myślę) pomogą z blogiem.
    Nie możesz się poddać były już historie, że admini przywracali usunięte konta, bo skasowali je bez żadnych powodów, albo z bardzo błahych...
    Zgodzę się z Pomocną dłonią (jest to fejk, ale taki dobry, nie hejtujący) to może być jakieś głupie przewinienie lub jakiś fałszywy zazdrosny "przyjaciel". Rozumiem też dlaczego ktoś pisze to z fejka... Myślę, że admini popełnili wielki błąd kasując (tak zrozumiałem z komentarzy wyżej) twoje konto. Powinni wziąć się do roboty i karać na prawdę złych graczy, a nie osoby, które robią im wspaniałą reklamę i dają zarobić. Mam nadzieję, że szybko zrozumieją swój błąd i oddadzą Ci konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna stylizacja, tak się zdenerwowałem, że zapomniałem o niej napisać.

      Usuń
  18. Bardzo mi przykro :( ja sama sie dziwie, ze mnie jeszcze nikt nie okradl ani nie usunal... bo to co sie wyprawia to masakra.
    Trzymam kciuki! Gdyby jednak nie udalo Ci sie odzyskac konta, a chcialbys dalej zostac to bardzo chetnie oddam ci któreś z moich. Mam ich kilka, moze nie sa jakies super, ale poświęcę to jedno z lepszych bo w sumie po co mi ich az tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przykro mi z powodu konta, mam nadzieję, że szybko uda się rozwiązać tą sprawę c:
    Stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W ogóle nie rozumiem sytuacji, gdzie jest usuwane konto i nie ma ani słowa wyjaśnienia dlaczego zostało usunięte. Szczególnie, że ktoś włożył w nie sporo pieniędzy. I już nawet nie mówiąc o pieniądzach - w jakiś sposób na pewno każdy jest związany emocjonalnie z tym co tworzył, z każdym cholernym pikselowym ubrankiem,które zdobył. Jakaś masakra. Sytuacja nie do pomyślenia w innych grach. Mam nadzieję, że uda się tą sprawę wyjaśnić.

    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzymam kciuki aby wszystko się wyjaśniło a konto wróciło w twoje ręce. Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no skandal:/
    Mnie kiedyś też ktoś zgłosił za projekt, ale najpierw dostałam ostrzeżenie. Więc tym bardziej mnie dziwi, że Tobie tak od razu skasowali. Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać konto, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni i z powrotem otrzymasz dostęp do konta :) A co do stylizacji jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stardoll to jakas patologia :(
    Stylizacja jest dobra

    OdpowiedzUsuń