Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2018

I wanna smell the smoke in the air and burn rubber

Mam wrażenie, że mnie zjecie za tą stylizację więc ramach mojej obrony od razu podaję inspirację :p Poza tym, Stardoll nie daje nam oddychać z tymi wszystkimi limitowanymi dostawami, huh? 
Bluzka - Callie's Picks | Spódniczka - PPQ of Mayfair x3 | Choker - Nelly.com x2 | Torebka - Alexander Wang | Buty - Callie's Picks

przepraszam, ale ta produkcja :)) nie wyobrażam sobie słyszeć tego w HQ i to na żywo

26 komentarzy:

  1. co się zobaczyło to się nie odzobaczy xD po co ja weszłam w ten link??xD jeśli chodzi o stylizacje to brakuje mi stanika pod tą siateczkową bluzką,bo w tej chwili stylizacja jest wg mnie wulgarna :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie też jest za wulgarnie. Jakby był jakiś stanik pod tą siatką byłoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem na tak. Brak stanika mi nie przeszkadza i osobiście lubię takie slutty outfity. Torebka świetnie tu wygląda, sprawia, że jest ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba, chociaż wykonanie tej siateczkowej bluzki daje wiele do życzenia jest fajnie :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonałe odtworzenie tej stylizacji! Może i stylizacja wygląda wulgarnie bez stanika ale jego obecność zniszczyłaby całość.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  6. Choker mi się bardzo podoba, a stylizacja odwzorowana idealnie. Też mnie trochę drażni brak stanika, ale tak jak zostało powiedziane już wyżej - pewnie zniszczyłby on całość. No, zgadzam się z tym w 100 procentach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dałabym stanik, ale nie dlatego, że jest za wulgarnie, tylko ze względów estetycznych. Stylka jest jak dla mnie świetna mimo to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle zauważyłam, że często piszesz, że cię zjemy albo że nam się nie spodoba- więcej pewności siebie, bo twoje stylki są naprawdę piękne! :)

      Usuń
    2. w końcu ktoś tutaj musi być drama queen :D

      Usuń
    3. Heeej, jaka drama queen :c Po prostu jestem świadomy tego, że moje stylizacje często się ludziom nie podobają :p

      Usuń
  8. Jest kontrowersyjna, co sprawia że bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się makijaż, jakoś ciężko mi się patrzy na taką pusta klatę xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka i buty tutaj to miłość! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No, mi też brakuje czegoś pod tą siateczką

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo mi się podoba, może tylko torebka jakaś inna... Co do inspiracji... ubiór lepiej wygląda na dollce, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta stylizacja jest niesamowicie klimatyczna i to mi się w niej podoba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja z charakterem, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hm fajne to nawet w ramach tworczosci, jako stylizacja niekoniecznie, zwlaszcza ta z inspiracji :) to znaczy jestem tolerancyjna i niech kazdy nosi co chce, ale nie powiem ze mi sie to podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. klimaty nie moje, ale jak na inspirację wyszło świetnie

    OdpowiedzUsuń
  17. zależy jak byś smakował, ale aktualnie jestem tak głodna, że bym nie pogardziła.
    Stylka może być, odważna :D

    OdpowiedzUsuń