Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2018

Perfume, pleasure and platforms

Nie wiem czy robić Tygodniówkę w ten weekend, bo nie wiem czy chcę wracać eh. Jeśli będzie miała się jednak pojawić to prawdopodobnie dopiero w niedzielę. Edit: Nie no muszę napisać, bo wyniki poprzedniej muszę chociaż dodać. A tak na trochę inny temat, jak Wam mijają wakacje, co u Was? :)
Kaftan - Anna Sui | Koszula - Pals + Off-White | Okulary - Original Future | Torebka - Bonjour Bizou | Skarpetki - Subcouture | Buty - Active

23 komentarze:

  1. Pomysłowe połączenie. Fajnie wyglądają te skarpetki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne połączenie, przekonałeś mnie do tej kurtki. Czas szybko leci, zaraz się wakacje skończą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna stylizacja. Podoba mi się zestawienie tej marynarki z sportowymi butami i skarpetkami. Biala koszula też się świetnie tu sprawdziła.

    Co do wakacji to juz powoli sie kończą. Co prawda mam jeszcze wrzesień, ale ta świadomość robi swoje. W sumie to juz czekam na jesień i studia. Dzisiaj załatwiłem sobie mieszkanie we Wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałabym może jeszcze jakieś długie kolczyki i byłoby ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama w sobie marynarka mi się nie podoba, ale w tej stylce się broni i jest naprawdę ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczniusia stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym dodała jakiś sportowy element u góry, bo jakoś mi się to nie łączy.

    OdpowiedzUsuń
  8. wakacje jak wakacje, praca + zwiedzanie anglii jak tylko mam więcej wolnego :P aktualnie jest u mnie rodzina, więc mam tak mało czasu na blogosferę, że szok, ale staram się nadrabiać jak mogę.
    Stylizacja mi się bardzo podoba, lubię takie łączenie stylów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja :) ja nie mam wakacji,jest praca i ogólnie mam umowę do 4 września,ale nie planuje jej dalej przedłużać

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie :) normalnie nie znoszę takich butów na stardoll, ale tutaj wyglądają świetnie :D A wakacje to cóż... nie ma to jak zrobić 5 koncertów ulubionego zespołu na tej samej trasie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tą stylizację! Serio, mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wakacje to był zaliczony pobyt w szpitalu, wesele, chłopcy a w tym tygodniu mam wizytę u chirurga :') Lekarze mnie kochają.
    Stylizacja mi sie barxzo podoba, aż mam ochote teraz kupić ten płaszcz, ale Anna Sui już w bazaarze

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł na stylizację bardzo fajny, ale całość średnio mi się podoba przez tą szlafroko-marynarkę, która sama w sobie do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, przez Ciebie zaczynam żałować, że nie kupiłam ten narzutki :D Ja byłam nad morzem i trafiła mi świetna pogoda, teraz powrót do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciooo, te skarpetki i buty - o tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW MEGA! Świetna stylizacja. Moje wakacje to praca, praca i praca... Nie ma czego opowiadać

    OdpowiedzUsuń
  17. troche sie tutaj nic sie nie trzyma ale jakos sa te zaleznosci. koszula i torebka troche zaklocaja ta style. moje wakacje sa wlasciwie tak nudne i przez lenistwo nie odkrywam swiata.

    OdpowiedzUsuń
  18. góra idealna, dol nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie połączyłes kaftan z koszulami! :) dodatki dobrane w punkt :)
    U mnie dużo domowej pracy, zamykamy z mamą lato w słoiku..czyli wkładamy śliwki, wiśnie, robimy dżemy z porzeczek. Czas na odpoczynek też jest. :)

    OdpowiedzUsuń