Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2018

Tygodniówka

Pisałem, że jeśli Tygodniówka się pojawi to prawdopodobnie tylko w niedzielę, a pojawia się dzisiaj. Whew najgorszy właściciel bloga znów uderza ;) Musicie mi wybaczyć, że tak wyszło, ale jakoś nie miałem ochoty na pisanie tego posta. Wciąż się boję cokolwiek robić na koncie odkąd je odzyskałem. Boję się robić jakiekolwiek loterie i rozdawać ciuchy, bo się boję, że przez to może ktoś inny razem ze mną stracić konto. O wszystko pytałem adminów i wszystko uzgodniliśmy, ale i tak mam obawy o dosłownie wszystko. Zresztą mniejsza :p
Tak na wstępie dla jasności ofc. posta oparłem o aktywność z ostatniego tygodnia, więc nikogo na siłę nie usuwałem, bo wiem, że to byłoby bez sensu po ponad miesięcznej przerwie w Tygodniówkach. Nikogo nie dodałem i nie mogę wyrzucić osób, które były wcześniej zagrożone. Nie uważam tego za sprawiedliwe, więc zresetowałem listę i dopiero potem zaktualizowałem ją zgodnie z aktywnością w poprzednim tygodniu. W kolejnych tygodniach osoby, które przestały komentować zostaną usunięte, a osoby, które są nowe z pewnością zostaną dodane. Czyli no po staremu xd Po zresetowaniu listy dodałem do niej emi155, która w minionym tygodniu była bardzo aktywna. Dzięki wielkie za odwiedzanie bloga i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej! No i to chyba wszystko na dziś, dzięki za czytanie ;)

Osoby, które skomentowały każdego posta: 5
Osób komentujących w minionym tygodniu: 25

Nagrody z poprzedniej Tygodniówki:
Futerko - CherriesAndWine
Blazer - ManiakPupili
Płaszcz - Aguuniek
Torba - jaka-gwiazdka
Buty - SrebrnaMuza
Chustka - Marta32222

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

18 komentarzy:

  1. Dziękuję!
    ja ostatnio mało komentuję (a na pewno nie na bierząco) i raczej się to będzie utrzymywać do końca miesiąca, wybaczcie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, dzięki za napisanie! Napiszę sobie gdzieś żeby Cię nie usunąć przez przypadek :P

      Usuń
  2. Zgłaszam się! :D posiadam spodenki i ostatnie spodnie ;)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Cieszę się, że udało ci się odzyskać konto :)
    W tym tygodniu interesuje mnie najbardziej torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuje mnie torebka i marynarka (3).
    Dziękuję za chustkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo i oczywiście znów się zgłaszam.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję! :)
    Zgłaszam się, mam torebkę i marynarkę z Sub, i spodenki chyba też.
    emi155

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Najbardziej zależy mi na torebce, ale marynarką lub spodniami też nie pogardzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam ostatnio sily aby komentowac ani nawet odbierac nagrody. nie mysle juz o stardollu i tak naprawde wchodze tutaj aby jakos zabic czas ale naprawde mam za duzy sentyment do tego miejsca bo pisanie tutaj bardzo wplynelo na mnie i jakos udaje mi sie pozbywac nawyku odwiedzania blogow stardollowych, ale nie prag. od czasu do czasu wpadne zobaczyc ale raczej nie bede komentowac bo i tak nie chce uzywac bloggera i kont google - nie uzywam tego maila na ktorym mam konto bloggera od pieciu lat, ale nie wiem, nie moge usunac tego konta bo zdjecia z moich postow przepadna a bedzie szkoda. i mam male pytanie - mail podany w zakladce kontatk jest zawsze aktualny co nie? bo chcialabym sie dogadac w pewnej sprawie o ile to mozliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sorry, że dopiero teraz odpisuję, ale tak email jest cały czas aktualny. Nie często wchodzę, ale raz na jakiś czas wpadam haha :p Zaraz wejdę zobaczyć jeśli coś wysłałeś. A tak nawiązując do komentowania, nie usuwać Cię z listy? Bo kilka osób kiedyś mnie w podobnej sytuacji o to poprosiło, a mimo to odwiedzali bloga więc idk idk

      Usuń
  9. z jakiego sklepu pochodzi torebka?

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki :) dramat ze z takiego powodu ci konto skasowali, maskara

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! Interesują mnie dwie pierwsze rzeczy (na górze) ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo jak miło, dziękuję za buty!!! :D

    OdpowiedzUsuń