Obserwatorzy

wtorek, 21 sierpnia 2018

Tygodniówka

Czy ja kiedykolwiek dodam Tygodniówkę w sobotę tak jak to na początku ustalałem? xd W sumie to nic wielkiego się na liście nie wydarzyło. Nikt nie został usunięty, nikt nie został dodany, ale jak zawsze została zaktualizowana zgodnie z Waszą aktywnością :p To na tyle, whew!
Osoby, które skomentowały każdego posta: 12
Osób komentujących w minionym tygodniu: 22 (wig)

Nagrody za miniony tydzień:
Płaszczyk - emi155
Torebka - Sylwia5278
Blazer - Jarus55
Spodnie 1 - LuluTelulu
Szorty - 3siostry
Spodnie 2- dobrapogoda

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

11 komentarzy:

  1. Interesują mnie buty lub okulary :)

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany bardzo bym chciała numerek 1 ;-;
    butami też nie pogardzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba pierwsza sukienka mocno, w sumie ta druga też
    Zgłaszam się - zamisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :D
    W tym tygodniu najbardziej interesuje mnie 1 rzecz, a posiadam wszystkie 3 z dołu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Zgłaszam się, mam buty i okulary :) emi155

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) mam torebkę
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, nic mnie nie interesuje w tym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, mam okulary, marzą mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, kupię jak będę miał 2sd! :>

    OdpowiedzUsuń