Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Tygodniówka

Tygodniówka znów spóźniona, co nowego? Zacznę od złych wiadomości. Z listy usunąłem aż cztery osoby: Heneda, lisadevon, Alamiss2012 oraz Renesmeeeeeee z wiadomego powodu. Jestem tym całkiem zaskoczony, bo przez ostatnie dwa tygodnie lista wyglądała jakby dosłownie 10 osób miało zostać usuniętych więc całkiem się z tego cieszę, że do nas wracacie! :p Nawet jedna osoba się dostała i jest nią poziomkowa001! Fajnie, że do nas wróciłaś! Poza tym anulcia345 oraz cherry9713 widzę, że coś tam skomentowałyście więc może się niedługo dostaniecie jeśli Wasza aktywność trochę wzrośnie :p Oczywiście jak zawsze zaktualizowałem każdą pozycję na liście zgodnie z Waszą aktywnością z tego tygodnia.

Osoby, które skomentowały każdego posta: 14
Osób komentujących w minionym tygodniu: 29

Nagrody za miniony tydzień:
Romper - MyMelisaWhite
Bluzka - aleksandra83S
Sukienka - zAmIsA
Buty - olao373
Okulary - martusia-16
Torebka - _Charmed_Girl_

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

17 komentarzy:

  1. Gratuluje! Zainteresowana jestem sweterkiem :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nic nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a można komuś oddać nagrodę??bo ja te okulary mam xd tym razem się zgłaszam,interesuje mnie kopertówka :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią wzielabym okulary :)

      Usuń
    2. no to oki,to weź może ty napisz do Pawła xd

      martusia-16

      Usuń
  4. Zgłaszam się i posiadam już sweterek :)
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Najbardziej mnie interesuje sukienka po prawej u buty po lewej.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, dziękuję za buty :* w tym tygodniu się nie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Dziękuję bardzo za nagrodę, ale tak się składa że już mam ten kombinezon i fajnie byłoby abyś dał tę nagrodę komuś innemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja bym bardzo chciała ten kombinezon, jeśli można!
      @Uplooad?

      Usuń
  8. Cieszę się z powrotu na listę, z tygodniówki nic nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesuje mnie jedynie numerek 3:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się. Interesują mnie buty po lewej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O lul, ale ja się nie zgłaszałam do poprzedniej tygodniówki o: Czy to ważne? XD

    _charmed_girl_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szczerze, to nie. Chcę aby każdy w miarę co jakiś określony czas coś dostawał, bo np. dosłownie 10 osób nie dostawałoby w ogóle nagród, bo praktycznie wcale się nie zgłaszają :/

      Usuń
  12. Wybacz, że tak późno odebrałam! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń