Obserwatorzy

sobota, 1 września 2018

#75

20 komentarzy:

  1. Prosta, fajna stylizacja:) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ta sukienka sama już robi stylizację, jedyne, co mogę dopowiedzieć, to, że podoba mi się spójność dodatków, na których są nadruki. Cudna jest ta fryzurka! Aż chyba sprawdzę czyj to projekt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste stylizacje!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna, uwielbiam tę sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest świetna, super dodatki dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na tak. Bardzo mi się podoba.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta i spójna, jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam u Ciebie w apartamencie, już wtedy mi się bardzo podobała

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wszystko dopasowane. Bardzo mi się podoba połączenie tych butów i tej torebeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz kolejny udowadniasz, że dobrze dobrane dodatki tworzą świetną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z innymi, że świetnie dobrałaś tu dodatki. Jest mega fajna :p

    OdpowiedzUsuń