Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2018

#76

24 komentarze:

  1. Śliczna! Te sandałki idealnie pasują do bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad! Bardzo podoba mi się połączenie tych butów ze skarpetkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Bardzo podobają mi się użyte przez Ciebie dodatki. 💚💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww, tyle Gucci vibes w jednej stylizacji! Pięknie połączyłaś wszystkie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Ostatnio nawet się zastanawiałam żeby użyć tej koszuli :D ten kolczyk jako ozdoba wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne o mi się ciśnie na usta to - ależ niesamowicie urocza stylka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest bardzo ładna :) tylko nie podobają mi się te sandałki + skarpetki,jakoś nie lubię takiego łączenia :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, chyba już trzeba się pogodzić z tym połączeniem, co poradzić? :) stardollowy10

      Usuń
  8. Dziewczęco i szkolnie. Jest taka słodka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wywaliłabym ten kolczyk przy koszuli oraz zmieniłabym torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. To dopasowanie sandałków do bluzki jest genialne!
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń