Obserwatorzy

środa, 5 września 2018

Tygodniówka

Ok nie będę przeciągał, bo post i tak pojawia się ekstremalnie późno za co mega przepraszam :s Z listy niestety usunąłem Girlewelina, ale on odszedł ze stardoll niedawno więc pewnie nawet tego nie zobaczy xd Na listę nikogo natomiast nie dodałem, chociaż cała lista jak zawsze została zaktualizowana :p

Osoby, które skomentowały każdego posta: 16
Osób komentujących w minionym tygodniu: 30

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka 1 - WERRA.
Bluzka - Olunia400
Sukienka 2 - Marta32222
Buty 1 - izaaa001
Torebka - MadmoiaselleOla
Buty 2 - RockaRolla_

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

15 komentarzy:

  1. Piękne dzięki! :)
    Z tego tygodnia jak coś to mam już spódnicę, pasek i torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i posiadam już pasek i biały płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, ja kolejny raz się nie zgłaszam :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję, sukienkę proszę na konto wkrecenii po raz kolejny, bo nie mam nadal jak odebrać:/ Przepraszam za problem ponownie :s
    Mam 1,3,6 - resztę mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :) Chciałabym najbardziej spodnie, białą torebkę lub pasek.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pasek, a interesuje mnie płaszcz, spódnica i torebka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 3 rzeczy z dolnego rzędu, interesuje mnie płaszczyk i spodnie.

    _Charmed_Girl_

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesuje mnie torebka czerwona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję! W tym tygodniu się nie zglaszam
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń