Obserwatorzy

wtorek, 11 września 2018

Tygodniówka

Uhh, było w tym tygodniu mało postów, a co za tym idzie pojawiło się mało komentarzy więc tym razem aktualizując listę praktycznie nikogo nie podkreśliłem jedynie osoby, które w ogóle nie komentował! Nie mniej jednak byłoby bosko gdybyście i tak komentowali te posty, bo w przyszłym tygodniu też będzie Tygodniówka ;) Na listę nikt się nie dostał, ani nie został usunięty.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 10
Osób komentujących w minionym tygodniu: 22

Nagrody za miniony tydzień:
Cardigan - Zamisa
Spodnie - CherriesAndWine
Spódnica - Emi155
Torebka 1 - dobrapogoda
Pasek - Jaka-gwiazdka
Torebka 2 - aleksandra83S


Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

14 komentarzy:

  1. Interesuje mnie prezent z listy życzeń, bo nie mam jak odbierać rzeczy za SD xD I w sumie spodnie są super też:)
    marta32222

    OdpowiedzUsuń
  2. interesuje mnie nerka ewentualnie kurtka jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuje mnie koszula, albo prezent z listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Chciałbym mieć wybrany prezent z listy życzeń.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo! Zgłaszam się, cieszyłabym się z każdej z tych rzeczy *_*

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :)
    Zgłaszam się, mam nerkę i koszulę. emi155

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! :)
    W tym tygodniu interesuje mnie nerka lub prezent z listy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtkę, koszulę i nerkę mam jak cos:))

    OdpowiedzUsuń