Obserwatorzy

wtorek, 18 września 2018

Tygodniówka

Post miał pojawić się już w niedzielę, ale musiałem się zająć czymś pilniejszym więć mam nadzieję, że nie jesteście źli. Chociaż i tak Tygodniówka pojawia się kompletnie bez schematu więc chyba już jesteście przyzwyczajeni haha. Na liście jak zawsze pojawiła się aktualizacja zgodna z aktywnością na blogu więc tu zero nowości. Nikt nie został usunięty, natomiast dodałem Cherry9713! Gratuluję i dziękuję za odwiedzanie naszego bloga!
Poza tym nie napisałem chyba w zeszłym tygodniu, że postanowiłem wprowadzić do Tygodniówek nagrodę w postaci prezentu z Waszych list życzeń. Stwierdziłem, że odkąd wiele osób się często nie zgłasza lub po prostu nie jest zainteresowana nagrodami może dostać coś z listy życzeń. Dodatkowo pomyślałem, że to nie głupi pomysł przypisywać po kilka osób do tej nagrody w przypadku kiedy dana osoba od bardzo dawna niczego nie dostała. Zawsze staram się Wam w miarę po równo coś losować więc taka opcja będzie dla mnie lekkim ułatwieniem pisania tych postów.
Nie planuję tego prowadzić na stałe, ale mogę Wam obiecać, że przez kolejne kilka tygodni będą się one pojawiać :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 13
Osób komentujących w minionym tygodniu: 27

Nagrody za miniony tydzień:
Katana - 3siostry
Ramoneska - poziomkowa001
Nerka - Aguuniek
Spodnie - Marta32222
Koszula - ola4077
Prezent - SrebrnaMuza; ManiakPupili
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam kupić)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

15 komentarzy:

  1. Interesuje mnie prezent z listy życzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. a zgłoszę się :D interesuje mnie prezent z listy życzeń lub ten zielony sweterek z It Girls :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent z listy życzeń bym chciala
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Interestują mnie spodnie, bądź coś z listy życzeń.

    _Charmed_Girl_

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim!
    Chciałbym wybrany prezent z listy życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! Ja tam nie wybrzydzam, jak zawsze z resztą :D Powiem tylko, że mam czarną torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Interesuje mnie czarna torebka, albo prezent z listy

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesują mnie czarne spodnie lub prezenty z listy, zielony sweterek, zieloną torbę i czarną torbę już mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, interesuje mnie wszystko poza kurtką

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nagrodę :) Supi pomysł z tymi prezentami z listy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Interesuje mnie sweter lub kurtka.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  12. To mnie interesowałaby zielona torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym sweter, spodnie, torebkę lub rzecz z listy <3
    Muszę powrócić do komentowania... ostatnio jakoś nigdzie się nie udzielam :(

    OdpowiedzUsuń