Obserwatorzy

czwartek, 27 września 2018

Without my genes or my blood

Jechać na koncert SOPHIE i opuścić dwa dni zajęć na uczelni czy nie? :/
Marynarka - Runway | Koszula - Off-White + Pearls | Spodnie - It Girls | Okulary - Callie's Picks | Kolczyk - PPQ of Mayfair | Torebka - Pix + Yves Saint Laurent | Buty - Evil Panda

the power that she has, the intelligence that she has, the clearance that she has, the access that she has, the influence that she has, the profile that she has, the international implications that she has

24 komentarze:

  1. Mega! Świetne szczegóły typu kołnierzyk, kolczyk oraz cudowna kolorystyka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :) aż chyba będę musiała kupić te botki,bo wcześniej jakoś nie mogłam się do nich przekonać a do tej kurtki pasują idealnie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam stylizacje z tą kurtką ❤️
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk jest śliczny! Jako całość jest bardzo ładnie, ale średnio widzę tutaj te buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna! :)
    Jedź, raz się żyje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi przeszkadza w tej stylizacji ale nie jestem pewna czy to te długie rękawy czy jednak połączenie spodni i butów c: Ja na twoim miejscu wolałabym jechać na koncert niż wracać na uczelnię xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłeś mnie tą kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jedź!
    Stylizacja jest okey, trochę tylko nie odpowiada mi krój spodni

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do koncertu to zastanów się, jak by na Twoim miejscu postąpiła Lady Gaga? A stylka fajna z tą kurtką. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! Pomysł na koszulę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Góra fajna, kolory też ale nie mogę przekonać się do połączenia spodni i butów.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam pomysłu na tę kurtkę. Na spodnie zresztą też. Koszula wyszła świetnie. Ten kołnierzyk jest świetny. Kolorystyka zestawu tez jest super

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie butów i marynarki jest bardzo udane, ale zmieniłabym te spodnie, nie podoba mi się ani ich kolor, ani krój.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna, mimo, że nie lubię tych spodni.
    Jedź!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadne zajęcia nie mogą być ważniejsze od koncertu :)) Kolorystycznie - geniusz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z RockaRolla_! Ja chyba całe zycie będę żałować że nie byłam na koncercie Linkin Park. Jeżeli chodzi o stylizację to również coś mi nie pasuje, ale pojęcia nie mam co

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się kolorystyka, jest pięknie!

    Pfff, czy ty siebie słyszysz? Ja opuściłem dwa tygodnie uczelni, żeby mieć praktyki studenckie na festiwalu. Połowa wykładowców się nie zgodziła na usprawiedliwienie zajęć moim udziałem na festiwalu, to musiałem odrabiać nieobecności. Jeszcze dodam, że nie miałem wterdy nieobecności do wykorzystania (według programu możemy wykorzystać 2 nieobecności). Warto było opuścić te dwa tygodnie dla świetnej zabawy w fantastycznym gronie. A ty się zastanawiasz czy opuścić dwa dni zajęć. No proszę Cię, jedź tam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy wiesz, to mój pierwszy rok i nie wiem jak to wszystko wygląda. Nie wiedziałem np. że mogę odrobić nieobecności (albo raczej, że muszę XD) i nie chcę im od razu podpaść haha

      Usuń
  18. Jedyne co mi tu nie pasuje to ta koszula, dziwnie wystaje XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te spodnie, marynarkę chyba pierwszy raz widzę. Ogólnie całość - super!
    A jak tak lubisz SOPHIE to jedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie spodni i marynarki nie pasuje mi pod względem kolorystycznym. Ale pomysł na torebkę mi sie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń