Obserwatorzy

środa, 31 października 2018

Halloween'owy Lookbook

Witam! Czym byłoby Halloween bez przebieranek? Z okacji dzisiejszego dnia przygotowaliśmy dla Was mini lookbook isnpirowany tym dniem. Bez zbędnego zanudzania przedstawiam Wam nasze stroje:














Bartek: Marylin Monroe kojarzy mi się z ikoną mody. Osobiście bardzo podoba mi się jej styl, twórczość. Dlatego też postanowiłem zmierzyć się z odwzorowaniem jej na Stardoll. Postawiłem na look z długą sukienką która z tyłu ma ogromną kokardę. Niestety na Stardoll nie miałem tych cudownych różowych rękawic więc postanowiłem je odtworzyć w gimpie. Nie mogło oczywiście zabraknąć biżuterii.

















Michał: Osobiście nie lubię przebieranek na Halloween i wolałem stworzyć coś haute couture. Pomysł, żeby zrobić tren/syreni ogon przy spodniach miałem już od dawna, natomiast uważałem, że wygląda to dosyć nienaturalnie. Ale kiedy coś dziwnego sprawdzi się lepiej niż dzisiaj? Wybrałem więc proste, granatowe spodnie, które wzbogaciłem o tiulowe suknie w podobnej kolorystyce. W przypadku góry zdecydowałem się na sweter z mocno zaznaczonymi ramionami, pod który ubrałem top z kryzą. Wykończeniem stylizacji jest opaska na oczy w stylu surrealistycznej kolekcji Diora i krwisty makijaż. 















Paweł: Ja postanowiłem przebrać moją doll jako Cruellę de Vil, gdyby żyła we współczesnym świecie. Myślę, że to całkiem ciekawa postać i z pewnością większość z Was kojarzy ją z filmów, które pamiętamy z dzieciństwa :p Tak jak Bartek nie chciałem zrobić takiego gotowego do kupienia w starplazie kostiumu, bo nie ma z tym zabawy, tak jak z tworzeniem czegoś od zera. Zacząłem od tych boskich rękawiczek i bransoletek na nich. Do bransoletek pasowały mi te perły, które Cruella zawsze nosiła - więc nie mogłem sobie ich odmówić. Baza była prosta, zwykła czarna sukienka, rajstopy i jakiekolwiek futerko. Tak się złożyło, że to brązowe z YSL jest bardzo w stylu Cruelli. Na koniec w gimpie skleiłem dwie wersje stylizacji tak, aby włosy doll przypominały ikoniczną fryzurę postaci.

















Co uważacie o naszych stylizacjach? Przebieracie swoje dollki na dzisiaj? Rzeczywistości też się przebieracie? Dajcie nam znać w komentarzach!

14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się stylizacja Pawła i Michała :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja Bartka to 100% Marilyn (Bartku, Marilyn nie Marylin ;) ) Tylko twarz doll mi się średnio podoba, jest taka nie wiem... za męska? Postawiłabym na bardziej kobiece rysy twarzy.
    Michał - świetny pomysł! Faktycznie stylizacja na co dzień może wyglądałaby nieco dziwnie, ale dzisiaj wpisuje się idealnie. Podziwiam za kreatywność :)
    Paweł - mega odwzorowanie, podoba mi się, że nie jest dosłowne, a jednak widać jaką postacią się inspirowałeś. Dzisiaj jesteś moim faworytem. W ogóle ja zawsze mówiłam "Cruella De Mon", ale z tego co widzę jej imię zależy od kraju i tłumaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. B: Stylizacja jest piękna, pomysł fantastyczny, ale twarz jest koszmarna. Przepraszam, ale zamordowałeś Marilyn.
    M: Nie jest to typowa halloweenowa przebieranka i dlatego tak bardzo mi się podoba. Te spodnie z trenami są piękne!
    P: Moja ukochana postać! Najlepsza stylka w tym poście! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są świetne! Szczególnie podoba mi się praca Michała, kocham haute couture i twoją stylizację. Te spodnie wyglądają niesamowicie - jak jedna całość, i ten makijaż, który u ciebie zawsze wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham stylizację Michała - jest boska! ♥.♥
    Dwie pozostałe zostały świetnie odwzorowane i wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Bartka nie przypadła mi do gustu - twarz wygląda nieestetycznie, a przez krzywo założone bransoletki stylizacja sprawia wrażenie niechlujnej.
    Stylizacja Michała jest przepiękna, pomysł na spodnie jest świetny, a makijaż to wisienka na torcie.
    Stylizację Pawła kupuję w 100% jako interpretację wyglądu Cruelli, jak i jako osobny look. Inaczej mówiąć udało ci się stworzyć przebranie, które nie wygląda kiczowato, a to nie takie proste. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. druga stylizacja jest świetna :) stylizacja Pawła jako odwzorowanie też mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej podoba się stylizacja Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Marilyn jest taka cudowna że ugh, aż brak mi słów na nią i resztę stylizacji. Kocham serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda w sobie ma to coś, Marilyn to świetny pomysł! W drugiej podoba mi się pomysł na spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wszystkie są swietne. Każda ma coś w sobie i zwraca uwagę i trudno mi wybrać ulubioną. Każdy z Was miał inny pomysł i naprawdę super go zrealizował

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na Cruellę jest super. Moim zdaniem najlepsza stylizacja z tego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bartek - wow! :O
    Michał - świetna góra, ale nie jestem przekonana do nogawek
    Pawel - piekna, unowoczesniona interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobaja mi się stylizacje Pawła i Michała!:D

    OdpowiedzUsuń