Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2018

Tygodniówka

W końcu nie piszę tego posta o 3 w nocy, sam siebie ostatnio zaskakuję. Na liście jak zawsze wprowadziłem zmiany zgodnie z aktywnością i no niestety w tym tygodniu musiałem usunąć MadmoiaselleOla z wiadomego powodu. Na listę nikogo nowego nie dopisałem i nikt nowy w sumie nie zaczął komentować więc to chyba na tyle.
Osoby, które skomentowały każdego posta: 18
Osób komentujących w minionym tygodniu: 26

Nagrody za miniony tydzień:
Sukienka - WERRA.
Kurtka - olunia400
Pasek - dobrapogoda
Torebka 1 - izaaa001
Torebka 2 - CherriesAndWine
Prezent - LuluTelulu; Cherry9713; stardollowy10
(Napiszcie mi na stardoll co mam Wam kupić)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

14 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo!

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent z listy życzeń - zgłaszam się
    marta32222

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się,emi155
    Prezencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :D
    W tym tygodniu interesuje mnie sweter lub prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Nie interesuje mnie jedynie sweter i torba, którą już posiadam.

    _Charmed-Girl_

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się :) interesuje mnie prezent z listy życzeń lub ta bordowa kamizelka :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! Interesują mnie spodnie i buty.
    Mam torebkę.
    Zamisa

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem się nie zgłaszam, chyba że po prezent z LŻ :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wrócę do stałego komentowania za około tydzień bo obecnie nie mam kompletnie na to czasu :/

    OdpowiedzUsuń