Obserwatorzy

poniedziałek, 15 października 2018

Tygodniówka

Znowu dodaję posta z opóźnieniem, eh. Na listę dopisałem nową osobę - duquesa10. Gratuluję i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej! (PS. English version for you :p). Natomiast usunąć musiałem z listy ola4077 z wiadomego powodu. Lista jak zawsze została zaktualizowana zgodnie z Waszą aktywnością na blogu :p
Osoby, które skomentowały każdego posta: 10
Osób komentujących w minionym tygodniu: 21

Nagrody za miniony tydzień:
Narzutka - poziomkowa001
Futro - CherriesAndWine
Torebka - WERRA.
Spódnica - 3siostry
Spodnie - ManiakPupili
Prezent - SrebrnaMuza
(Napisz mi na stardoll co mam Ci kupić)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

14 komentarzy:

  1. Aww thank you. I really love seeing the outfits you all create here, I mean just started to read your blog and I felt in love with everything. I don't think language should be an obstacle for all of us to enjoy fashion, right?

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :) mam spodnie i koszulę :) interesuje mnie prezent z listy życzeń lub biały top

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieską koszulę mam, a najbardziej interesowałby mnie prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że nadejdzie ten dzień ;p i teraz myślę czy wracać do komentowania? jakoś w nie mam czasu/chęci na stardoll ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo ❤️ Mam koronkową bluzeczkę, a najbardziej podoba mi się granatowy żakiet.

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje slicznie, czy mogę odebrać nagrodę we wtorek bo nie mam dostępu chwilowo do sd

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!
    Chciałbym mieć prezent.

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Dziękuję bardzo, choć wiem, że nie zasłużyłam...;c obiecuje poprawę :D

    OdpowiedzUsuń