Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2018

Tygodniówka

Hejka, znowu krótko i zwięźle. Nikogo z listy nie usunąłem, ani nikogo nowego nie dodałem, ale jak zawsze zaktualizowałem ją zgodnie z Waszą aktywnością w tym tygodniu. Kilka osób jest już na tym takim ostatnim ostrzeżeniu więc proszę sprawdźcie czy nie chodzi o Was. Wiem, że w tym tygodniu nie było wiele postów i przepraszam za to, ale wiecie każdy z nas chodzi do szkoły lub pracuje. Postaram się zaplanować kilka stylizacji na ten tydzień, a jeśli tego nie zrobię to zlińczujcie mnie żebym miał nauczkę xddd
Edit: wow zamiast opublikować posta w nocy zaplanowałem go na 2 w nocy dzisiaj...
Osoby, które skomentowały każdego posta: 14
Osób komentujących w minionym tygodniu: 20

Nagrody za miniony tydzień:
Spodnie - zAmIsA
Kamizelka - aleksandra83S
Sweter - _Charmed_Girl_
Buty - Jaka-gwiazdka
Torebka - ola4077
Prezent - Emi155
(Napisz mi na stardoll co mam Ci kupić)

Nagrody na nadchodzący tydzień:
W komentarzach zgłaszają się osoby z TEJ listy. Możecie napisać czy coś macie/czego nie lub czy cokolwiek Was interesuje.

10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, chciałabym spodnie albo torebkę lub prezent z listy, pozostałe rzeczy już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 😊
    Zgłaszam się ponownie, emi155

    OdpowiedzUsuń
  3. hej,
    nie wiem czy widziałeś mój komentarz pod którąś z poprzednich tygodniówek, że po prostu tymczasowo nie mam jak się udzielać, ale za około tydzień powinnam wrócić do komentowania na bierząco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, interesuje mnie 1, 4 albo prezent z WL

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Najbardziej chciałbym futrzaną kurtkę (nr.2).

    CherriesAndWine

    OdpowiedzUsuń