Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2018

Follow me on this fire train

Tak jak już piszę te posty to w sumie mam o czym nawet pisać, bo całkiem sporo się u mnie dzieje ostatnio. Byłem na kilku "randkach", nie muszę dodawać, że nie wyszły um-
Blazer - Limited Edition | Sukienka - Royalty + PPQ of Mayfair + Special Offer + Saint Laurent Paris | Podszewka - Off-White | Torebka - Voile + Callie's Picks | Buty - Dolce&Gabbana + It Girls

Kocham ten album, jest idealnym połączeniem starej MØ i tej nowszej, które miała te szybkie single

18 komentarzy:

  1. Cały pomysł na stylizację jest super, szczególnie podobają mi się koronkowe elementy. Jednak mam wrażenie, że trochę za bardzo wydłużyłeś sylwetkę Doll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wygląda naprawdę fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet ładna,tylko rzeczywiście trochę doll jest wydłużona....co do randek,sama pamiętam czasy gdy na nie chodziłam i wiecznie kończyło się to klapą,w pewnym momencie sobie odpuściłam i stwierdziłam że wolę poświęcić czas dla siebie,aż do czasu jak poznałam swego obecnego chłopaka z którym już jestem 5 lat :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo podoba mi się sukienka... Nie lubię sukien, typu syrenka :s Rajstopy słabo tu wyglądają, ale wiem, że pewnie miały pasować do koronkowej góry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za połączeniem różu i czarnego, ale tutaj wygląda to całkiem ładnie. :) Życzę Ci więcej szczęścia w poszukiwaniu drugiej połówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby dol byl czarny i torebka inna, ten roz mnie nie przekonuje. Ale pomysl doceniam 😀 koronka wyglada tutaj pieknie :) nieudane randki? Czyzby zamawiane online 😆😅?
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie super, ale po co te rajtki? Ani kolor, ani styl...
    W temacie randek nie mam doświadczenia:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonany do tej stylizacji, a to wszystko przez połączenie różowego dołu z rajstopami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się wykorzystanie tej różowej sukienki jak i połączenie butów z rajstopami

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba ta stylizacja, chociaż to kompletnie nie mój styl xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mieszane uczucia odnośnie tej stylizacji. Nie przepadam za takim połączeniem kolorystycznym, ale stylizacja ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest zle, podoba mi sie.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie tych dwóch spódnic i rajstop - niezbyt wyszło jak dla mnie c: Gdyby zmienić jedną z tych rzeczy stylizacja jak dla mnie wyglądałaby o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie bomba. Mnie się nawet te rajstopy tutaj podobają:)
    (Nie chodź na randki, szkoda czasu, miłość sama przyjdzie jak się będziesz najmniej tego spodziewał :) )

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie wiem, z jednej strony ciekawa, z drugiej coś w niej jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na stylizację :D
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  17. Awww jakie mega! Połączenie tego neonowego rózu i czerni bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze, że ja nie muszę już randkować xd
    stylka mi nie przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń