Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2018

I can make your lonely disappear

Niby stylizacja jest taka prosta, ale nawet nie wiecie jak długo bawiłem się żeby zrobić tą bluzkę xd Do tego zrobiłem dwie wersje jedną z pomalowanymi ustami i tą którą widzicie poniżej. Jakoś bardziej ta mi się podobała, bo w tych czerwonych ustach doll wygląda jak Rebecca More :s
Kurtka - Callie's Picks + Bonjour Bizou x2 | Bluzka - Antidote + Underneath Stardoll x3 | Spódniczka - Bonjour Bizou | Naszyjnik - RIO | Pasek - Limited Edition | Torebka - It Girls | Buty - RIO

17 komentarzy:

  1. Ogólnie wygląda całkiem ładnie, chociaż nie jestem przekonana co do tej kurtki. Mam wrażenie, że jest zbyt mało elegancka w porównaniu do spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka wygląda tak prosto, ale jak w apartamencie zdjąłem ci kurtkę to aż się przeraziłem.
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) rzeczywiście wersja z delikatniejszymi ustami wygląda lepiej,bo te czerwone są zbyt mocne,może gdyby nie było błyszczyka na ustach to by wyglądały inaczej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna w swojej prostocie i taka elegancka. Zgadzam się z martusią, czerwone usta bez błyszczyka fajnie by pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, ta głębia kolorów! Podoba mi się połączenie czerwieni z czernią i złotem, wyszło naprawdę pięknie i klasycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele lepiej wygląda bez pomadki :D
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się! Też uważam, że wersja bez czerwonej szminki jest lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanowczo ta wersja! Ogólnie ostatnio jestem fanką czerwieni więc jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja z ustami, choć pokusiłabym sie o ton ciemniejszą wersje pomadki. Stylizacja świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ta wersja bardziej, tylko ta marynarka srednio tu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta wersja jest lepsza! Stylizacja kojarzy mi się ze świętami :D Baardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń